Nie od dziś wiadomo, że media społecznościowe i Internet to potężne narzędzia, które pozwalają w prosty sposób dotrzeć do potencjalnych klientów. Inter Cars przygotował serię szkoleń dla warsztatów, które chciałyby zaistnieć w sieci.
Według światowych badań widoczność warsztatu w przestrzeni Internetu to jeden z głównych czynników, który determinuje decyzję kierowcy o wyborze konkretnego serwisu. Liczba internautów w Polsce w styczniu 2019 roku to ponad 30 milionów użytkowników łączących się z siecią z komputerów stacjonarnych i ponad 50 milionów korzystających z urządzeń mobilnych (co oznacza, że niektórzy użytkownicy w Polsce posiadają i aktywnie korzystają z więcej niż jednego telefonu). Stale rosną przy tym statystyki wykorzystania kanałów Social Media, w powyższym badaniu z mediów społecznościowych regularnie korzystało blisko 47% polskiej populacji, tj. 18 milionów użytkowników. Niezmiennie od lat najpopularniejszymi stronami w przestrzeni polskiego Internetu są Google, YouTube i Facebook. To potężne serwisy, które odpowiednio wykorzystane, mogą przynieść ogromne korzyści przedsiębiorcom. Również właścicielom warsztatów samochodowych.
Inter Cars przygotował szereg rozwiązań, które zwiększą widoczność warsztatów w globalnej sieci. Są one dedykowane szczególnie warsztatom, którym zależy na tym, co klienci czytają o nich w Internecie oraz które chciałyby informacje o nich pojawiały się wysoko w wynikach wyszukiwania. Przedsięwzięcie Inter Cars to jedno z najważniejszych spotkań szkoleniowych organizowanych dla przedstawicieli warsztatów. Seria jednodniowych spotkań rozłożona została w czasie na wrzesień i październik w różnych regionach Polski, aby maksymalnie ułatwić dotarcie klientom z całego kraju.
Szkolenie przeprowadzane będzie w formie „piguły informacyjnej” z nagromadzeniem jak największej liczby danych, faktów i konkretnych przykładów do realizacji. Dzięki temu w każdej z lokalizacji odbędą się dwa spotkania (w godzinach rannych i popołudniowych), tak aby każdy jak najlepiej mógł dopasować się do najdogodniejszej dla niego pory.
TERMINY I LOKALIZACJE SZKOLEŃ INTER CARS I FASTTONY:
- 25 września, Wrocław
- 26 września, Szczecin
- 1 października, Gdynia
- 2 października, Czosnów
- 3 października, Swarzędz
- 10 października, Łomża
- 11 października, Siedlce
- 21 października, Katowice
- 22 października, Rzeszów
- 23 października, Czosnów
Szczegóły można znaleźć tutaj: https://intercars.com.pl/pl/osobowe/szkolenia/biznesowe/SZK-008174/
Inter Cars zdecydował się przyjąć dużą część opłat na swój rachunek, dzięki czemu koszt szkolenia w niektórych przypadkach obniżony został do 79 zł. Cena tego szkolenia bez dofinasowania oscyluje w granicy 1500-1800 zł.
Każde ze szkoleń będzie składało się z części teoretycznej i praktycznej popartej ćwiczeniami. Teoria to przede wszystkim odpowiedzi na najbardziej nurtujące właścicieli serwisów samochodowych pytania: Czy strona internetowa dobrze mówi o warsztacie? Jak zaczarować Facebooka, aby sam zaczął na nas pracować? Jak działać w środowisku Google, żeby zrobić, ale się przy tym nie narobić i wreszcie jak walczyć z „opiniami” na Facebooku i w Google?
Po części teoretycznej przyjdzie czas na praktykę, podczas której pokazana zostanie szybka budowa responsywnej strony internetowej oraz instalacja na niej niezbędnych kodów śledzących i czatu. Użytkownicy na konkretnych przykładach nauczą się procesów automatyzacji kampanii na Facebooku, a także konfiguracji Google Ads z uczeniem maszynowym.
Bonusowo, wyłącznie dla uczestników tego szkolenia, przewidziano dodatkowy panel, w którym udzielone zostaną odpowiedzi na szereg frapujących pytań, z którymi często mierzyć muszą się właściciele serwisów i pracownicy biur obsługi klienta: Co zrobić, by ludzie polubili nas w sieci i pokazywali to znajomym (ćwiczenia z tworzenia postów na Facebooka)? Jak odbierać telefon i rozmawiać z klientem, żeby sprzedać mu to, czego potrzebujemy? Jak odpowiadać na pochwały w Internecie i jak radzić sobie z hejtem w sieci?
PEŁNA AGENDA SZKOLENIA:
Grupa poranna:
9:00 – rejestracja uczestników i powitanie,
9:15 – blok szkoleniowy
Teoria:
- Czy Twoja strona internetowa mówi o Tobie dobrze?
- Jak zaczarować Facebooka by pracował dla Ciebie?
- Google, jak to zrobić i się nie narobić?
- Jak walczyć z „opiniami” na Facebooku i Google?
Praktyka:
- Budowa strony www (1. etap);
- Instalacja na stronie kodów śledzących i czatu.
11:00 – przerwa kawowa,
11:20 – blok szkoleniowy
Praktyka:
- Automatyzacja kampanii na Facebooku;
- Konfiguracja Google Ads z uczeniem maszynowym.
Bonus:
- Co zrobić, by ludzie Was kochali i to pokazywali? (ćwiczenia z tworzenia postów);
- Jak odbierać telefon i rozmawiać z klientem, by mu sprzedać mu więcej?
- Jak odpowiadać na hejt i pochwały?
13:00 – wręczenie certyfikatów i zakończenie szkolenia.
Grupa popołudniowa:
14:00 – rejestracja uczestników i powitanie,
14:15 – blok szkoleniowy
Teoria:
- Czy Twoja strona internetowa mówi o Tobie dobrze?
- Jak zaczarować Facebooka by pracował dla Ciebie?
- Google, jak to zrobić i się nie narobić?
- Jak walczyć z „opiniami” na Facebooku i Google?
Praktyka:
- Budowa strony www (1. etap);
- Instalacja na stronie kodów śledzących i czatu.
15:45 – przerwa kawowa,
16:00 – blok szkoleniowy
Praktyka:
- Automatyzacja kampanii na Facebooku;
- Konfiguracja Google Ads z uczeniem maszynowym.
Bonus:
- Co zrobić, by ludzie Was kochali i to pokazywali? (ćwiczenia z tworzenia postów);
- Jak odbierać telefon i rozmawiać z klientem, by mu sprzedać mu więcej?
- Jak odpowiadać na hejt i pochwały?
18:00 – wręczenie certyfikatów i zakończenie szkolenia.
Więcej informacji na temat szkolenia uzyskasz u swojego Przedstawiciela Handlowego.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
http://www.budujesklepyinternetowe.pl, 6 września 2019, 8:21 0 -1
1800 zł za szkolenie z budowy strony internetowej, ludzie ...... mechanik ma naprawiac samochody a nie budować strony internetowe, za 1000 zł zleci budowe profesjonalnej strony internetowej zawodowcom i zostanie mu jeszcze 800 zl w kieszeni, robi to i tak tylko raz jaki to ma sens ?????
Poroniony pomysł. To tak jak by uczyć pacjenta jak wyleczyć samodzielnie raka .....
Odpowiedz
gringo, 6 września 2019, 8:56 3 0
Potrzeba autoreklamy była widać tak duża, że nie odnieśliście się do powyższego artykułu, ale jakiegoś innego. W tym tutaj szkolenia kosztują 79zł, nie 1800. Nie polegają na nauce tworzenia stron, ale na ogólnej orientacji w szeroko pojętych mediach internetowych, radzenia sobie z patologicznymi zjawiskami takimi hejterskie komentarze i jak można wnioskować, z kreowania pozytywnego wizerunku itp. I są kierowane do przedsiębiorców, właścicieli serwisów samochodowych, niekoniecznie mechaników.
Odpowiedz