Syntetyczne oleje silnikowe Mobil 1 zostały laureatem konkursu Laur Klienta 2011 w kategorii „Oleje silnikowe”. Olej ten został uznany przez polskich konsumentów za najlepszy przez 35 proc. spośród ponad 1000 respondentów.
– „Złoty Laur Klienta jest dla nas jasnym sygnałem, że dzięki koncentracji na rozwoju technologii dla motoryzacji kierowcy darzą markę Mobil wielkim zaufaniem” – powiedziała Ewa Jeżewska, specjalista ds. marketingu z ExxonMobil Poland – „Dużo uwagi poświęcamy udoskonalaniu naszych produktów, łącząc sponsoring sportów motorowych, w tym Formuły 1 z najlepszym, bo najtrudniejszym poligonem testowym dla olejów Mobil. Dzięki temu udaje nam się tworzyć oleje, które wyprzedzają coraz wyższe wymagania przemysłu motoryzacyjnego. I to dzięki temu każdy kierowca, który wybiera Mobil 1 wie, że sięga po produkt najwyższej jakości” – dodała.
To już kolejne w tym roku wyróżnienie dla marki olejów Mobil. Według jednego z najbardziej wiarygodnych raportów GIPA, dotyczącego rynku motoryzacyjnego w Polsce, oleje Mobil utrwalają cały czas pozycję lidera rynku olejów silnikowych na wymianę i uzupełnienie.
Oleje silnikowe Mobil czerpią z technologii, które powstały na torach wyścigowych serii: NASCAR, F1, czy też Porsche Mobil 1 Supercup. Mobil 1 od wielu lat jest Partnerem Technologicznym zespołu Formuły 1 Vodafone McLaren Mercedes, dostarczając zespołowi oleje syntetyczne.
Komentarze