Valeo uzupełniło swoją ofertę o 283 nowe referencje pomp sprzęgła (CMC) i siłowników sprzęgła (CRC). Referencje te są przeznaczone do popularnych modeli samochodów.
Europejski park samochodowy liczy obecnie ponad 350 mln samochodów osobowych, z których ponad 75% (260 mln) to pojazdy wyposażone w hydrauliczny system sterowania sprzęgłem (układy półhydrauliczne lub w pełni hydrauliczne). Rynek rozwiązań “hydraulicznych” stale rośnie, jako że stale rośnie także popyt na nie ze strony producentów samochodów.
Wprowadzone przez Valeo nowości znajdą zastosowanie w takich samochodach jak:
- Volkswagen: Polo 1.2 12V (CRC & CMC), Golf V1.9 TDI (CMC & CRC), Golf IV 1.4 16V (CMC & CRC), Passat Variant 2.0 TDI 16 V (CMC),
- Citroen: Xsara oraz Picasso 2.0 HDi (CRC), C3 I 1.4 HDi (CRC),
- Opel: Corsa D 1.3 CDTI (CMC), Astra G Hatchback 1.6 16V (CMC),
- Peugeot: Partner Box 1.6 HDi 16V (CRC), 208 2.2 HDi (CMC), 207 1.4 HDi (CRC),
- Ford: Fiesta V 1.4 TDCi (CMC),
- Mercedes-Benz: C-class C 180 (CMC & CRC), Sprinter 3.5-t Platform (CMC) oraz wiele innych.
Valeo dzięki przejęciu firmy FTE, jest obecnie w stanie zapewnić 87% pokrycie zapotrzebowania europejskiego parku samochodowego w zakresie hydraulicznych siłowników sprzęgieł. Portfolio pojedynczych komponentów Valeo w tej kategorii liczy ponad 600 referencji i obejmuje koncentryczne łożyska wyciskowe (CSC), pompy sprzęgła (CMC), siłowniki sprzęgła (CRC) oraz przewody.
Rozwiązanie “All-in-One Box”
Valeo równolegle rozszerza asortyment produktów hydraulicznego sterowania sprzęgłem dostępnych jako pojedyncze elementy, ale także w zestawach “All-in-One Box”. Kompletne zestawy do wymiany sprzęgła zawierające koncentryczne łożyska wyciskowe (CSC) są dostępne w trzech wariantach:
- Valeo FullPACK DMF: zestaw naprawczy zawierający koło dwumasowe, sprzęgło oraz CSC,
- Tradycyjne sprzęgło Valeo KIT3P: zestaw naprawczy zawierający sprzęgło oraz CSC,
- Valeo KIT4P: zestaw konwersyjny z koła dwumasowego na koło sztywne, zawierający sztywne koło zamachowe, sprzęgło oraz CSC.
Komentarze