Castrol partnerem strategicznym sieci Q-Service

5 grudnia 2018, 11:57

Firma Inter Cars podpisała umowę dotyczącą współpracy z firmą Castrol. Producent olejów jest od teraz partnerem strategicznym dystrybutora.

– Firma Castrol od tej pory jest partnerem strategicznym sieci Q-Service. Wspólnie tworzymy nową jakość, serwisy o najwyższym standardzie. Wiemy, że warsztaty a także ich klienci zyskają na tym partnerstwie najwięcej. Dla mnie ma to także wymiar osobisty, ponieważ z Castrolem jestem związany od czasów, kiedy ścigałem się w rajdach. Ich logo było obecne na moim samochodzie, więc jest to wręcz idealne ukoronowanie naszego partnerstwa – mówi Maciej Oleksowicz, Prezes Zarządu Inter Cars SA.

– Według niezależnych badań Castrol to marka olejów, która jest najbardziej rozpoznawalna w Polsce. Wspólnie od wielu lata realizujemy ciekawe i przełomowe projekty. Nawiązanie tej współpracy to ogromne wsparcie dla naszych warsztatów w budowaniu profesjonalnego wizerunku niezależnych warsztatów sieciowych. W tym momencie razem stworzyliśmy najlepszą ofertę dla właścicieli serwisów i to z myślą o nich, zamierzamy kontynuować ekspansję w celu dalszej dominacji rynku – mówi Wojciech Twaróg, Członek Zarządu Inter Cars SA.

– Cieszy mnie ogromnie, że mogliśmy podpisać umowę o współpracy pomiędzy siecią Q-Service, a firmą Castrol. Inter Cars jest naszym największym, strategicznym dystrybutorem nie tylko w Polsce, ale również w Europie Środkowo-Wschodniej. To wydarzenie jest milowym krokiem otwierającym drogę do budowy sieci warsztatów niezależnych Q-Service Castrol. Jestem przekonany, że będzie to najlepsza sieć serwisów w Polsce, a warsztaty w niej zrzeszone zyskując znaną i cenioną markę, poprawią znacząco konkurencyjność wobec innych warsztatów – mówi Piotr Sokołowski, dyrektor sprzedaży Castrol w Europie Centralnej i Wschodniej.

– W trakcie piętnastoletniej współpracy z Inter Cars, zrealizowaliśmy kilka naprawdę imponujących projektów. Teraz przyszła pora na kolejne wyzwanie, czyli budowę wspólnej sieci.Ten projekt to niezwykle ważny krok, wychodzący znacznie poza sprzedaż olejów. Połączenie marki Castrol, będącej liderem na rynku środków smarnych w Polsce z doświadczeniem Inter Cars na rynku niezależnych warsztatów z pewnością przyniesie wymierne korzyści dla właścicieli serwisów – dodał Leszek Radzikowski, dyrektor ds. dystrybucji Castrol w Europe Centralnej i Wschodniej.

Nowe logo – Q-Service Castrol

Pierwszą i najważniejszą zmianą będzie wprowadzenie zmodyfikowanej identyfikacji wizualnej. Nowe logo jest ewolucją dotychczasowego emblematu – jest to połączenie niebieskiego i zielonego koloru z nowoczesnym designem. Zmieni się również wygląd samych obiektów i ich oznakowanie.

– Jestem przekonana, że nowa wersja logo przypadnie do gustu zarówno właścicielom warsztatów, jak również ich klientom. Jest ona konsekwencją bardzo długiego i żmudnego okresu, którego zwieńczeniem jest podpisanie umowy o strategicznym partnerstwie. Przyszła pora, aby to, co dotychczas udało nam się zrealizować, przekuć na korzyść dla naszych partnerów biznesowych – mówi Marta Ciesielska, menadżer odpowiedzialny za nowy projekt Q-Service Castrol.

W ramach umowy serwisy otrzymają dostęp do rozwiązań biznesowych wspierających rozwój warsztatu oraz wiedzy i najnowszych technologii.

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Ciekawy, 5 grudnia 2018, 20:36 1 0

Rozpoznawalna marka ok zgadza się , ale czy dobra....pozostawię bez komentarza ...

Odpowiedz