Podczas targów Automechanika Delphi Technologies zaprezentowało nowe oblicze marki wraz z odświeżonym wzorem opakowań produktów dedykowanych.
Goście odwiedzający stoisko Delphi Technologies na targach Automechanika (hala 4.0, stoisko C12) jako pierwsi zobaczyli nowo zaprojektowane opakowanie dla produktów dedykowanych na rynek części zamiennych. Nowa wersja opakowania, charakteryzująca się logo Delphi Technologies w nadruku tapetowym, stanowi część szeroko zakrojonego programu zmiany wizerunku, który przewiduje rezygnację z czerwonego owalu na rzecz jednego, wspólnego znaku, pod którym firma będzie działać na rynku OE i części zamiennych. Układ graficzny i materiały o wyższej jakości przekładają się na bardziej wytrzymałe opakowanie, które lepiej chroni zawartość, a przy tym nie powoduje zwiększenia wagi ani rozmiarów pudełka.
Opakowanie marki Delphi Technologies stanowi zwieńczenie zakrojonego na szeroką skalę niezależnego badania, w którym brali udział klienci firmy z całego świata. W trakcie badania zarówno osoby z Europy, Azji i Oceanii, jak i Ameryki Północnej oraz Południowej zostały poproszone o ocenę kilku różnych projektów pudełka i etykiety.
Zgodnie z misją firmy, która pragnie pomóc swoim klientom w uproszczeniu procesu naprawy, nowe opakowanie posiada etykietę, która przekazuje informacje niezbędne do szybkiej identyfikacji części. W przypadku niektórych produktów uwzględniono rysunki techniczne i lokalizację części.
Wprowadzenie nowego opakowania jest jednym z filarów w pełni zintegrowanego programu zmiany oblicza marki, który obejmuje zupełnie nową kampanię marki, aktywność w mediach elektronicznych, materiały marketingowe oraz oznakowania i broszury informacyjne w opakowaniach, które dotrą do tysięcy mechaników w wybranych krajach. Działania te mają zapewnić zrozumienie i wysoką ocenę nowej marki w całym łańcuchu dystrybucyjnym. Pudełka z marką Delphi Technologies będą wprowadzane stopniowo dla różnych produktów począwszy od końca bieżącego roku. W okresie przejściowym klienci nadal będą otrzymywać produkty firmy Delphi zarówno w poprzednich, jak i nowych opakowaniach.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
tenze, 28 września 2018, 23:59 1 0
Grunt że jakość ta sama, kolor opakowania czy logo mniej istotne jak dla mnie.
Odpowiedz