Nowe technologie wtrysków Delphi

6 września 2018, 11:31

Delphi Technologies zaprezentuje na targach Automechanika we Frankfurcie nowe rozwiązanie – ograniczającą zużycie paliwa technologię bezpośredniego wtrysku benzyny (GDi).

W skład tej oferty wchodzą pompy i wtryskiwacze montowane jako oryginalne wyposażenie (OE) w ponad 2,1 mln popularnych francuskich pojazdach. Rozszerzenie gamy o kolejne istotne produkty planowane jest na 2019 r. Oferta obejmie zarówno elektroniczne, jak i hydromechaniczne narzędzia diagnostyczne, prototypowe wyposażenie do testowania oraz szkolenia, zapewniając obsługę technologii GDi we wszystkich zastosowaniach. Przewiduje się, że do 2026 r. rynek nowych pojazdów wyposażonych w GDi ma rosnąć średnio około 10 procent rocznie. W ramach kompleksowego rozwiązania przewidziano wyposażenie warsztatów w części, narzędzia i profesjonalną wiedzę niezbędne do wejścia na ten przynoszący wysokie zyski rynek, będący w fazie szybkiego wzrostu.

Firma zaprezentuje na targach również pierwszy w branży układ wtryskowy Multec 14 (M14) z ciśnieniem sięgającym 350 barów. Te wtryskiwacze najnowszej generacji mogą obniżyć ilość cząstek stałych w spalinach emitowanych przez technologię GDi nawet o 70 procent.

Delphi Technologies dokonuje znacznych inwestycji w technologię GDi. W 2017 r. firma wraz z marką VW wprowadziła na rynek europejski 350-barowy układ GDi najnowszej generacji. Programy z największymi producentami samochodów w Chinach, Korei i Ameryce Północnej realizowane będą kolejno w 2018 i 2019 r. Nowy system obejmuje gamę wtryskiwaczy M14, o ciśnieniu wtrysku 350 bar znacznie wyższym od aktualnie stosowanego w branży – 200 bar, co powoduje lepszą o 40 procent kompresję i o 30 procent szybszy wtrysk. Dzięki tej technologii za pomocą jednego sytemu Delphi Technologies może pomóc producentom samochodów w osiągnięciu zgodności z normami emisji zarówno Euro 6d i China 6.

– W produkcji OE technologia GDi jest obecna już od kilku lat. Szybko staje się preferowanym rozwiązaniem, gdyż pomaga osiągnąć zgodność z rygorystycznymi normami emisji spalin – mówi Alex Ashmore, prezes ds. rynku części zamiennych Delphi Technologies – Ponad jedna trzecia lekkich pojazdów użytkowych produkowanych na całym świecie wyposażona jest w układ paliwowy GDi, a zgodnie z przewidywaniami udział w rynku będzie jeszcze większy, gwarantując wzrost na poziomie 8 procent rocznie przez najbliższe 10 lat, co tym samym oznacza rosnącą liczbę właścicieli pojazdów poszukujących niezależnych warsztatów świadczących usługi wysokiej jakości. Jako dostawca OE rozumiemy, jak wielkie wyzwanie stanowi naprawa tych zaawansowanych układów wysokociśnieniowych. Natomiast jako dostawca części zamiennych rozumiemy też, jak ważne jest, by warsztaty mogły to robić szybko i skutecznie.

Alex Ashmore w podsumowaniu podkreśla, że GDi jest kolejnym przykładem tego, jak Delphi Technologies wykorzystuje swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie zaawansowanych systemów OE, aby wesprzeć swoich klientów z rynku części zamiennych w wykorzystywaniu nowych segmentów rynku.

Więcej informacji o najnowszych rozwiązaniach GDi od Delphi Technologies można uzyskać na stronie www.delphiaftermarket.com

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!