Produkty motoryzacyjne marki OSRAM zostały wyróżnione w prestiżowym konkursie iF Design Award 2018. Certyfikat otrzymały w kategorii opakowania wyrobów konsumenckich.
To, co przekonało jury do opakowań OSRAM to m.in. wyróżnienie kolorem i ikonami poszczególnych typów i segmentacji produktów. Dzięki nadaniu wiodących barw pudełkom, klient ma możliwość wyboru źródła światła dopasowanego do własnych preferencji – szata graficzna pozwala na intuicyjne, oparte na kolorach, przyporządkowanie grup produktów do stylu jazdy i oczekiwań związanych z oświetleniem.
– Celem OSRAM przy projektowaniu nowych opakowań było lepsze zorientowanie na klienta. Wzory zostały opracowane w oparciu o badania rynku oraz skojarzenia kolorystyczne funkcjonujące w świadomości klientów na motoryzacyjnym rynku wtórnym – wyjaśnia Magdalena Bogusz, marketing menedżer w segmencie oświetlenia motoryzacyjnego marki OSRAM.
Na każdym z opakowań znajduje się także piktogram pojazdu, do którego przeznaczone są konkretne źródła światła – samochodu, motocykla, skutera czy ciężarówki. Uwagę jury przyciągnął także design pudełek dla kompletów produktów, tzw. duoboxów.
Konkurs iF Design Award odbywa się od 65 lat, a jego wyniki przyciągają uwagę projektantów i wielbicieli designu z całego świata. Certyfikat przyznawany w ramach plebiscytu to potwierdzenie doskonałości projektowej wyróżnionych produktów.
Komentarze