Na rynku debiutuje właśnie 5 nowych olejów silnikowych marki MILLERS OILS, o lepkościach 0w20 oraz 0w30, przystosowanych do stosowania w najnowszych silnikach czołowych producentów.
Zastosowana w olejach technologia zapewnia płynność oleju w niskich temperaturach, aż do -35 C, co oznacza szybką ochronę kluczowych elementów silnika – silnik zużywa się najbardziej podczas uruchamiania. Oferuje stabilność lepkościową w wysokich temperaturach oraz ekstremalnych warunkach użytkowania – w celu zwiększonej ochrony i wydłużonej żywotności silnika. Ponadto, zapewnia ochronę dzięki mocniejszemu filmowi olejowemu między elementami metalowymi, który redukuje tarcie i zużycie. Olej utrzymuje parametry przez cały interwał między wymianami oleju zgodnie z zaleceniami producenta (OEM), obniżona lepkość oznacza niższe zużycie paliwa oraz niższą emisję spalin, do czego przyczynia się także optymalny poziom detergentów i dyspersantów. To zapewnia czystość silnika (brak szlamu), co polepsza spalanie oraz utrzymuje efektywnym system oczyszczania spalin.
Nowe referencje
- MILLERS OILS XF LONGLIFE VOLVO 0w20 jest zgodny z normą ACEA C5. Rekomendowany do najnowszych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju o specyfikacji 0w20 VOLVO VCC-RBSO-2AE. XF LONGLIFE VOLVO 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin.
- MILLERS OILS XF LONGLIFE VW 0w20 to kolejny olej ACEA C5. Jest rekomendowany do najnowszych silników benzynowych i Diesel wymagających oleju o specyfikacji 0w20 VW 508.00/509.00, VW TL 52577 oraz Porsche C20. XF LONGLIFE VW 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin Euro VI. XF LONGLIFE VW 0w20 nie jest kompatybilny wstecz – nie wolno go stosować w starszych silnikach. Olej charakteryzuje się niebieskim kolorem.
- MILLERS OILS XF LONGLIFE 12 FE 0w30 został opracowany przede wszystkim z myślą o silnikach BMW wymagających oleju z normą BMW LONGLIFE 12 FE. Jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin.
- MILLERS OILS XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest rekomendowany do najnowszych silników Diesel oraz benzynowych wymagających oleju o specyfikacji BMW Longlife 14 FE+ lub Jaguar Land Rover STJLR 51.5122. Zgodny z najnowszą normą ACEA C5. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin. XF LONGLIFE 14 FE+ 0w20 nie jest kompatybilny wstecz – nie wolno go stosować starszych silnikach. To w pełni syntetyczny, zaawansowany technologicznie olej silnikowy typu MID SAPS przeznaczony do najnowszych silników. Opracowany tak, by spełnić oraz zapewnić wydajność zgodną z normą producenta (OEM). Jest to możliwe dzięki właściwościom utrzymującym silnik w czystości, trwałości oleju, zredukowanym tarciu, wyższym właściwościom przeciwzużyciowym, a także niższym zużyciu paliwa.
- MILLERS OILS XF LONGLIFE FORD 0w30 jest rekomendowany do najnowszych silników Diesel wymagających oleju 0w30 z normą Ford M2C950-A oraz Jaguar Land Rover STJLR 03.5007. XF LONGLIFE FORD 0w30 jest w pełni kompatybilny z filtrami cząstek stałych w silnikach Diesel (DPF) oraz benzynowych (GPF), a także z katalizatorami, zgodnie z najnowszymi normami czystości spalin. XF LONGLIFE FORD 0w30 nie jest kompatybilny wstecz – nie wolno go stosować starszych silnikach.
Komentarze