Nowa polityka marki NordGlass

17 lutego 2010, 0:00

Produkty NordGlass są częścią oferty sieci Autoglass Jaan – punktów świadczących usługi w zakresie wymiany, naprawy i serwisu szyb samochodowych. Brand ten, istniejący na rynku już od pewnego czasu i oferuje produkty, które są komplementarne z usługami serwisowymi Autoglass Jaan. NordGlass ma w planach rozwijać się zarówno „u boku” sieci, jak również jako odrębna marka, oferująca najwyższej klasy szyby oraz rozwijająca własne punkty serwisowe i sprzedażowe.

„W procesie komunikacji chcemy wyróżnić się na tle konkurencji, podkreślając głównie trwałość i niezawodność, jako atrybuty marki i produktu, które są najistotniejsze z punktu widzenia użytkownika. Kierowca szuka produktu odpornego na uszkodzenia, zarysowania.” – mówi Michał Zawadzki, Kierownik Działu Marketingu i Rozwoju NordGlassu. W tą strategię komunikacyjną doskonale wpisuje się claim marki – „szyby odporne na używanie”. Logo NordGlass występuje ponad to z formą opisową, np. „diamentowe szyby samochodowe”, która wskazuje na dodatkowe atrybuty produktu, jakimi, poza trwałością, są także solidność, bezpieczeństwo, unikatowość i innowacyjność.

Nowa strategia marki zakłada jej rozwój zarówno w zakresie komplementarności z siecią Autoglass Jaan, jak i w aspekcie portfolio produktów i samodzielnych punktów NordGlass. Jest to zatem nie tylko marka korporacyjna, ale także handlowa, co oznacza, że wszystkie produkty i usługi sprzedawane są pod jedną nazwą i korzystają ze wspólnej tożsamości. Różnicowanie odbywa się na poziomie kategorii produktów, spośród których można wyróżnić trzy główne segmenty. Pierwszy z nich to oczywiście szyby dla przemysłu motoryzacyjnego, czyli diamentowe szyby samochodowe, w tym także kuloodporne i wzmocnione, jak również szyby do pojazdów szynowych. Pozostałe dwie kategorie produktowe to szkło dla budownictwa oraz szyby okrętowe i jachtowe.

Ponad to marką NordGlass oznaczone zostały na dzień dzisiejszy punkty serwisowe Autoglass Jaan na terenie całego kraju, w których dokonać można naprawy, bądź wymiany szyb na produkt o jednakowo wysokich parametrach jakościowych, co szyba montowana pierwotnie w aucie. Jeśli chodzi natomiast o autoryzowane punkty sprzedaży NordGlass – ich liczba sukcesywnie rośnie. Na wiosnę tego roku planowana jest intensyfikacja działań w tym zakresie. W tym celu punkty oznakowane zostaną według nowych standardów wizualizacji, z wykorzystaniem logo i kolorystyki NordGlass.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!