Remsa w Inter-Team

24 listopada 2009, 0:00

Firma Inter-Team Sp. z o.o. rozszerzyła swoją ofertę klocków hamulcowych o produkty renomowanej firmy Remsa. W magazynie znajduje się obecnie 280 referencji do najpopularniejszych pojazdów poruszających się na naszych drogach. Pozostałe referencje pojawią się w ofercie Inter-Team w najbliższym czasie. Szeroka oferta klocków zapewnia dostępność do samochodów europejskich, azjatyckich oraz amerykańskich. Należy podkreślić jakość produktu. 

Remsa to firma, która powstała ponad 30 lat temu w Hiszpanii. Firma posiada dziesięć fabryk w Europie i Ameryce. Jest producentem ponad 100 milionów aplikacji do pojazdów rocznie. Oferuje swoim klientom wyczerpującą paletę ponad dwóch tysięcy referencji dla pojazdów podróżujących po drogach Europy, obu Ameryk, Japonii, Korei i Australii. Firma opracowała własną formułę mieszanek ciernych całkowicie pozbawionych metali ciężkich takich jak cynk, azbest itp. Ich miejsce zajęły komponenty organiczne na bazie kauczuku, żywic fenolowych, włókien celulozy, włóknin kewlaru i wolasonitu oraz wypełniaczy mineralnych z gatunku grafitu i innych związków. Wykorzystanie tak specyficznych materiałów wymusiło zastosowanie nowej technologii formowania i obróbki okładzin.

HPT (High pressure treatment) – Wysokociśnieniowe ulepszanie

Nowa technologia opracowana przez firmę Remsa została zastosowana w procesie technologicznym wytwarzania (HPT-High Pressure Treatment) w celu znacznego poprawienia jakości klocków hamulcowych. Technologia polega na wypalaniu elektrycznym klocka w temperaturze około 650 oC poddawanego jednocześnie naciskowi 10 000N (1000kg). Technologia ta gwarantuje krótszy czas docierania się okładzin oraz efektywną pracę od razu po montażu. Jest to najnowsza technologia w tej dziedzinie zapewniająca jeszcze lepsze parametry techniczne.

• Technologia HPT poprzez zastosowane w niej procesy "wypala" powierzchnię klocka hamulcowego ok. 1-2 mm w głąb co sprawia, że klocki od razu po montażu wykazują 100% skuteczności hamowania.

• HPT to bezpieczeństwo ponieważ powierzchnia klocka nie krystalizuje się podczas procesu eksploatacji. Skuteczność klocków zawsze pozostaje na najwyższym poziomie. Skuteczność hamowania nie spada wraz ze zużyciem klocków hamulcowych.

• HPT jest proekologiczny – gazy, które emitowane są z powierzchni normalnego klocka podczas jego użytkowania, w produktach Remsa są w większości wygenerowane z powierzchni klocka podczas wypalania w technologii http, gdzie poprzez specjalne filtry są oczyszczane i następnie nieszkodliwe trafiają od atmosfery.

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 24 listopada 2009, 0:00 0 0

Po co w I-T kolejna linia klocków ? Ate, Bosch i inne oraz tak mocno promowany ETF już nie wystarczały ? Nie lepiej było pójść w asortyment którego jeszcze nie macie ?

Odpowiedz

Anonim, 26 listopada 2009, 0:00 0 0

pewnie - "układy układziki" o tym decydują...

Odpowiedz