Nowa dywizja ZF Aftermarket odpowiada na dzisiejsze potrzeby rynku w zakresie szerokiego portfolio produktów i oferty usług. Firma jest również przygotowana na wyzwania jakie niesie ze sobą przyszłość aftermarketu.
Peter Rothenhöfer jest dyrektorem przedstawicielstwa ZF Aftermarket w Polsce i jest związany z firmą od 1992 roku, w której pełnił szereg funkcji związanych z działalnością handlową i doradztwem technicznym.
– Z determinacją staramy się budować jak najlepsze kontakty z naszymi klientami, poprzez dostarczanie im gotowych rozwiązań. W przyszłości będziemy dostosowywać się do zmieniających się potrzeb rynku. Mamy przed sobą wiele wyzwań, w tym wprowadzenie na rynek w 2018 roku zupełnie nowego konceptu warsztatowego [pro]Tech, który w moim odczuciu stanie się naszą wizytówką na polskim rynku. – wyjaśnia Peter Rothenhöfer.
Peter Rothenhöfer przewodzi działalności firmy ZF Aftermarket w Polsce, Czechach i na Słowacji. Raportuje on do Andreasa Deubera, dyrektora generalnego niezależnego rynku aftermarketowego w krajach Europy Północnej, Środkowo-Wchodniej i Południowo Wschodniej.
– Portfolio naszych marek reprezentuje zaangażowanie koncernu w tworzenie innowacyjnych produktów. Ciężko pracujemy nad tym by ten stan rzeczy się utrzymał, a nasi klienci otrzymywali produkty najwyższej jakości, dające przewagę konkurencyjną na rynku i wzrost przychodów ze sprzedaży. – podkreśla Andreas Deuber.
ZF Aftermarket oferuje części marek: SACHS (amortyzatory, sprężyny, sprzęgła i koła dwumasowe), LEMFÖRDER (elementy układu zawieszenia, układu kierowniczego oraz elementy gumowo-metalowe), TRW (części układu kierowniczego, zawieszenia oraz układu hamulcowego) a także podzespoły marki ZF, takie jak części do skrzyń biegów oraz zestawy olejowe.
Obroty ZF Aftermarket sięgają kwoty 3 miliardów EUR, na całym świecie firma zatrudnia 8 000 wykwalifikowanych pracowników w ponad 120 lokalizacjach z 650 partnerami serwisowymi na świecie.
Komentarze