Firma Delphi wprowadziła na rynek nowy asortyment klocków hamulcowych pozbawionych miedzi.
Na dziewięć lat przed terminem wymaganym przez amerykańskie przepisy firma Delphi ograniczyła zawartość miedzi w klockach hamulcowych do zaledwie 0,5%. Nowe mieszanki oferują poprawę bezpieczeństwa oraz zapewniają optymalną i stabilną siłę hamowania. Asortyment klocków hamulcowych pozbawionych miedzi firmy Delphi obejmuje 95% pokrycia europejskiego i azjatyckiego parku samochodowego.
– Miedź jest stosowana jako składnik zwiększający wydajność hamowania i niełatwo jest ją zastąpić, stąd jej usunięcie powoduje konieczność przeprojektowania całego materiału ciernego – wyjaśnia Chad Smith, wiceprezes Delphi Product & Service Solutions, EMEA. – Opracowaliśmy nowe formuły materiałów ciernych pozbawionych miedzi celem zapewnienia bardziej stabilnego współczynnika tarcia w zmieniających się warunkach pracy. Pomaga to zwiększyć zaufanie kierowcy do prawidłowego funkcjonowania układu hamulcowego pojazdu, w niektórych przypadkach zmniejszyliśmy również poziom zużycia klocków hamulcowych o ponad 30%.
– Nasze klocki hamulcowe nie tylko muszą spełniać wymagania produktu jakości OE pod względem wydajności i emisji hałasu, ale także pod względem zawartości opakowania – mówi Chad Smith – Daje to naszym klientom pewność, że klocki hamulcowe Delphi mają taką samą jakość, jak te oferowane przez producentów pojazdów.
Poprzez zastosowanie ponad 20 mieszanek i użycie płytek nośnych odpowiadających jakości OE w 100% asortymentu, klocki hamulcowe Delphi pozbawione miedzi zapewniają również redukcję hałasu i sprawne odprowadzenie ciepła.
– Zwiększanie obrotów na wymianie klocków hamulcowych oznacza szybkie dostosowanie się do standardów OE – konkluduje Chad Smith. – Jeżeli klient wraca z piszczącymi hamulcami, zostaje utracony cały zysk i wizerunek warsztatu. Klocki hamulcowe Delphi posiadają fazowanie, płytki nośne i otwory odpowiadające oryginalnej dokumentacji producenta pojazdu, dzięki czemu każda ich wymiana może być od razu wykonana prawidłowo.
Chcąc utrzymać pozycję wiodącego dostawcy części zamiennych o jakości OE na rynek wtórny, Delphi stale rozwija ofertę elementów układów hamulcowych. Dla przykładu w 2016 roku katalog klocków hamulcowych Delphi został uzupełniony o 53 numery zamówieniowe.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Kloss, 22 marca 2017, 9:50 0 0
"dziewięć lat przed terminem" - podobno nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu :-)
Odpowiedz
adwekart, 9 sierpnia 2017, 0:03 0 0
Szczerze mówiąc pierwszy raz o nich słyszę.
Odpowiedz