Inter Cars S.A. zorganizował doroczne spotkanie z reprezentantami warsztatów AutoCrew, Q-Service, Q-Service Truck, które miało na celu nagrodzenie najbardziej zasłużonych i aktywnych Partnerów działających w sieciach. Tegoroczna Gala odbyła się w Hotelu Gołębiewski w Wiśle, w dniach 18-20 kwietnia .
Na konwencji obecni byli również przedstawiciele sieci Perfect Service , która dotychczas rozwijała się pod patronatem firmy JC Auto, a po jej połączeniu z Inter Cars S.A. dołączyła do grona warsztatów sieciowych zrzeszonych przez tą firmę. Rok 2008 jest o tyle szczególny, że niemal jednocześnie przypadło święto z okazji 10.lecia Q-Service i 5.lecia Perfect Service. Niemal 400 właścicieli warsztatów miało możliwość indywidualnych rozmów z dostawcami w specjalnie zaaranżowanych do tego punktach informacyjnych.
Obie strony mogły wykorzystać ten czas do zdobycia wiedzy technicznej czy zebrania informacji na temat nowych produktów i rozwiązań technologicznych oferowanych przez dostawców.
Gala była znakomitą okazją do inauguracji drugiej edycji akcji „Nie klucz – Montuj produkty oryginalnej jakości”, której strategicznymi partnerami są najwięksi dostawcy Inter Carsu, czyli ATE Continental Teves, Bosch, Castrol, Contitech, Delphi, Egon von Ruville, FEBI, Hella, LuK–INA-FAG, Mahle Knecht, KYB, SKF, TRW, Valeo, ZF Trading (Sachs, Boge, Lemfoerder. W tegorocznej edycji pula nagród wynosi okrągłe 2 000 000 zł.
Podczas debaty która odbyła się w pierwszym dniu spotkania nie zabrakło oczywiście ożywionych dyskusji, które dotyczyły rynku i jego przyszłości. Wszyscy byli zgodni, że branżę motoryzacyjną czeka okres wzrostu, który będzie stanowił wyzwanie zarówno dla producentów, warsztatów i dystrybutorów.
Wszyscy jednak z niecierpliwością czekali na wręczenie nagród i wyróżnień, które w tym roku przyznano w ośmiu kategoriach. Posłańcem dobrych wiadomości był Maciej Stuhr, który z pełnym zaangażowaniem i radością wręczył laureatom statuetki symbolicznej ręki trzymającej złoty klucz.
O dobry nastrój przybyłych gości wieczorem zadbał Maciej Stuhr zabawiając zebranych swoim występem kabaretowym. Następnie na scenie pojawił się Krzysztof Krawczyk, który swym występem udowodnił, że nie jest jeszcze weteranem.
Poniżej publikujemy listę laureatów i wyróżnionych.
Największy obrót w 2007 roku w grupie Q-Service. Wyróżniono: Firmę MOTO-MAŁEK ze Żnina i KRIS AUTO Krzysztof Grochowski. Zwyciężyła firma FHU „ZAKS” Mieczysław Kuczerajter z Koszęcina.
Największy obrót w 2007 roku w grupie AutoCrew. Wyróżniono: Zakład Mechaniki Pojazdowej Pana Mirosława Dagila i Classic 3+ Zdzisław Wojtysiak. Zwycięzcą został AutoCrew Centrum Serwisowe Grzegorz Małecki
Największy obrót w 2007 roku w grupie Q-Service Truck. Wyróżnienia otrzymali N.S.C. TRUCK Ciok Andrzej i TRUCK PARTNER SP. Z O.O. Główna nagroda trafiła do rąk Bolesława Rafałko z firmy Albor.
Największa wartość zamówień internetowych w 2007 roku w grupie AutoCrew. Nagrodę otrzymała firma ST PLUS Sanoka Pana Adama Tabisza.
Największe inwestycje w wyposażenie warsztatu w 2007 roku w grupie
Perfect Service. Nagroda trafiła do rąk Warsztatu Samochodowego Pana Bogdana Krzyśko.
Największy wartość zamówień internetowych w roku 2007 w grupie Q-Service Truck. Zwyciężyła firma Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Auto Centrum „RYSTAL”
Z okazji 10-lecia istnienia sieci Q-Service i 5 –lecia sieci Prefcet Service wręczono nagrody dla warsztatów najdłużej działających w obu sieciach.
Z sieci QS nagrodzono 8 serwisów, które należały do grupy założycielskie i zainicjowały powstanie w Polsce Q-Service:
1. ASKO Artur Skwarzyński
2. Fortuna Auto Marek Olszewski
3. Pan-Mot Zygmunt Panufnik
4. Art. Motoryzacyjne Danuta Olszewska
5. Moto-Kowalczyk Wiesła Kowalczyk
6. Auto-Magic s.c. Mirosław Kula i Waldemar Zaremski
7. Hit-Car Eugeniusz Zarzycki
8. Młot-Service Kazimierz Młot
Z sieci Perfect Service wyłoniono 3 najbardziej lojalne warsztaty:
1. Moto Usługi Krzysztof Śmiegiera
2. C&S Auto Serwis Jerzy Cytling i Andrzej Sęk
3. ASO Daewoo Jerzy Grzegdala
Komentarze