„To, że spotkaliśmy się tu wszyscy razem, świadczy o tym, że nam zależy na Was, a Wam dobrze się z nami współpracuje”. – takie słowa skierował Robert Kierzek V-ce Prezes Zarządu Inter Cars S.A. do gości zgromadzonych w sali balowej hotelu „Gołębiewski” w Mikołajkach.
Ponad 300 właścicieli warsztatów wraz z osobami towarzyszącymi, najważniejsi dostawcy oraz przedstawiciele Inter Cars S.A. spotkali się w pierwszy marcowy weekend na corocznej konwencji warsztatów, którą Inter Cars S.A. organizuje już od kilku lat. Tradycyjnie zaproszenia otrzymali właściciele warsztatów należących do sieci AutoCrew Q-Service, Q-Service Truck, Q-Service Motor Sport, a także serwisy samochodowe, z którymi firma zamierza współpracować w przyszłości. Tym razem jako miejsce spotkania Inter Cars wybrał malowniczo położoną „perłę Mazur” czyli Mikołajki.
Spotkanie poświęcone było między innymi aktualnie trwającej, największej ogólnopolskiej akcji, pod hasłem „Nie klucz – Montuj produkty oryginalnej jakości”. Jej celem jest wskazanie niezależnym serwisom samochodowym zasadności montowania części oryginalnej jakości, pochodzących od dostawców produkujących na pierwszy montaż samochodów. „Bardzo ważnym elementem akcji jest zwrócenie uwagi właściciela warsztatu na niewielki odsetek reklamacji przy stosowaniu tych części, a także przekonanie użytkownika samochodu, że stosując w swoim aucie produkty oryginalne zwiększa komfort i bezpieczeństwo jazdy” – mówi Radosław Grześkowiak, pomysłodawca przedsięwzięcia. „Organizatorzy akcji chcą zachęcić właścicieli samochodów do serwisowania ich aut w niezależnych warsztatach mechanicznych, i w tym celu przygotowaliśmy kampanię prasową adresowaną do kierowców” – dodaje Radosław Grześkowiak.
Na konwencję zostali zaproszeni także strategiczni partnerzy akcji, firmy: Ate Continental Teves, Bosch, Castrol, Contitech, KYB, TRW, Valeo. Nie mogło tez zabraknąć firmy ZF Trading, która zrzesza cztery marki: Sachs, Boge, Lemfoerder i ZF Parts.
Całe spotkanie odbyło się w uroczystej, ale i sympatycznej atmosferze. W piątkowy wieczór goście byli świadkami debaty na żywo, podczas której, dostawcy odpowiadali na pytania związane z zasadnością inwestycji w warsztat, ułatwieniem mechanikom dostępu do informacji technicznej od producentów samochodów, a także z kierunkami rozwoju warsztatów niezależnych w Polsce i w innych krajach Europy Zachodniej. Dostawcy wielokrotnie nawiązywali do trendów panujących obecnie na zachodzie, pokazując, w jaki sposób może zachować się rynek polski.
Sobotnią galę rozpoczął Piotr Bałtroczyk, prowadzący programy kabaretowe w telewizyjnej „dwójce”, znany także z niezwykłego poczucia humoru. Tego wieczoru firma ogłosiła 18 nominacji i nagrodziliśmy 9 warsztatów.
W tego typu spotkaniach, zwłaszcza, że to męska branża, nie mogło zabraknąć akcentu kobiecego”. Udało się namówić Anetę Piotrowską – mistrzynię tańca, laureatkę popularnego programu „Taniec z gwiazdami”, aby to ona wręczała nagrody zwycięzcom. Wraz z Piotrem Bałtroczykiem uświetnili galę i mieli przyjemność nagrodzić, wspomnianych w nazwie spotkania, „Mistrzów warsztatów 2006”, w następujących kategoriach:
Największy obrót w 2006 roku w grupie Q-Service. Wyróżniono: Auto Market Marcin Pilśniak i FHU Zaks Mieczysław Kuczerajter. Zwyciężyła firma Ajga z Działdowa reprezentowana przez Panów Andrzeja i Jerzego Stankiewiczów.
Największy obrót w 2006 roku w grupie AutoCrew. Wyróżniono: Sylwestra Przybysza z Mobille Complex i Jerzego Habzę z Auto Trans. Zwycięzcą został Mirosław Dagil z Kostrzyna nad Odrą.
Największy obrót w 2006 roku w grupie Q-Service Truck. Wyróżnienia otrzymali z N.S.C. TRUCK Andrzej Ciok i Dariusz Krupa z Truck Partner Serwis Sp. z o.o. Główna nagroda trafiła do rąk Bolesława Rafałko z firmy Albor.
Najładniejsza wizualizacja warsztatu w sieci Q-Service. Zwyciężyła firma Adar z Bytomia reprezentowana przez Dariusza i Adama Wawrzyniaka.
Największa wartość zamówień internetowych w 2006 roku w grupie Q-Service Truck. Nagrodę otrzymała firma Rystar i jej właściciel Ryszard Kujawski.
Największy obrót w 2006 roku w liniach produktowych kluczowych dostawców w sieci AutoCrew. Zwyciężył Waldemar Wysocki ze Środy Wielkopolskiej.
Największe inwestycje w wyposażenie warsztatu w 2006 roku w grupie Q- Service. Nagroda przypadła firmie Auto Mag s.c. reprezentowana przez Czesława Szołtysika i Wojciecha Purgoła.
Największy procentowy wzrost sprzedaży 2005/2006 roku w sieci Q-Service Truck. Zwyciężyła firma Opolskie Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej S.A. z Bogusławem Florczyk.
Największy zakup opon w 2006 roku w sieci AutoCrew. Zwyciężyła firma z Kutna Auto-Moto-Serwis reprezentowana przez Łukasza Miniszewskiego.
Komentarze