Zapraszamy do działu Rejestracja.
Jeśli dokonasz rejestracji w wersji płatnej w serwisie MotoFocus za kwotę 120 zł netto dla warsztatów, 240 zł netto dla sklepów i hurtowni motoryzacyjnych oraz producentów, to otrzymasz:
1. Dostęp do działu „Wskaźniki”
2. Bezpłatną możliwość ściągania zamienników (rocznie minimum 24 pliki)
3. Dostęp do artykułów o charakterze technicznym
4. Bezpłatny dostęp do minimum jednego pełnego raportu dotyczącego rynku części zamiennych.
Zarejestruj się już dziś: http://www.motofocus.com.pl/index.php?mod=mailform
Poniżej prezentujemy spis treści raportu.
1.WSTĘP
2.OPIS BADANYCH FIRM
Struktura próby, rozkład regionalny
3.ANALIZA ZACHOWAŃ (KRYTERIA WYBORU MARKI)
3.1 Kryteria przy zakupie- jedno wskazanie
3.2 Kryteria przy zakupie- jedno wskazanie wszyscy razem, a „tańsza półka”
3.3 Kryteria przy zakupie – Kayaby, Monroe, Sachsa – jedno wskazanie
3.4 Kryteria przy zakupie – warsztat o kliencie (wszyscy, wg różnych marek)
3.5 Kryteria podejmowania decyzji o wymianie amortyzatora – warsztat o kliencie (wszyscy razem, wg różnych marek, warsztaty nie posiadające testera)
4.RODZAJE AKTYWNOŚCI WARSZTATÓW PRZY POZYSKIWANIU KLIENTÓW
4.1 Decydenci wyboru marki amortyzatora – jedno wskazanie (wszyscy razem, wg różnych marek)
4.2 Stopień aktywności przy pozyskiwaniu klienta
(wszyscy razem oraz według marek)
4.3 Metody oceny sprawności amortyzatorów (wszyscy razem oraz według marek)
5.STRUKTURA SPRZEDAŻY OLEJ – GAZ
dostępne wyłącznie dla zleceniodawców badań
5.1 Struktura sprzedaży amortyzatorów gazowych – wszyscy razem
(dane szczegółowe dostępne wyłącznie dla zleceniodawców badań)
6.SKUTECZNOŚĆ REKLAMY
6.1 Wpływ reklamy tradycyjnej na kierowców – ocena warsztatu (wszyscy razem, wg różnych marek)
6.2 Wpływ reklamy tradycyjnej na warsztaty (wszyscy razem i wg marek)
Komentarze