Dayco – łatwiejszy dostęp do informacji technicznej

7 października 2016, 13:30

Dayco udoskonala Obsługę Klientów i zwiększa dostęp do informacji technicznych dzięki aktualizacji aplikacji mobilnej. Wersja 2.0 aplikacji z katalogiem zawiera informacje techniczne i szczegóły dotyczące części zamiennych Dayco do samochodów osobowych, lekkich i ciężkich pojazdów użytkowych oraz autobusów w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Indiach, Chinach i Ameryce Południowej.

Aby udoskonalić obsługę klientów i zapewnić im aplikację zawierającą najświeższe informacje, firma Dayco ogłosiła dzisiaj, że udostępniła najnowszą aktualizację do aplikacji z katalogiem na smartfony. Wersja 2.0 aplikacji z katalogiem, która zawiera informacje techniczne i szczegóły dotyczące części zamiennych Dayco do samochodów osobowych, lekkich i ciężkich pojazdów użytkowych oraz autobusów w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Indiach, Chinach i Ameryce Południowej, jest już dostępna w App Store (iOS), Google Play (Android) i Windows Store (Windows Phone).

„Nasze katalogi internetowe i aplikacyjne to kolejny sposób naszego kontaktu z rynkiem posprzedażnym, by wspierać naszych klientów przez cały okres eksploatowanych przez nich produktów i systemów, które do nich dostarczyliśmy”, powiedziała Franca Pierobon, Marketing and Communications Manager of Europe, the Middle East, Africa and India for Dayco. „Dzięki zapewnieniu poszukiwanych informacji nasi klienci mogą w pełni zaufać produktom Dayco, a my z jeszcze większą energią obsługujemy naszą globalną bazę klientów”.

Aplikację z katalogiem utworzono w 2014 roku i jest ona podobna do katalogu posprzedażnego Dayco online. Obejmuje ona informacje techniczne, instrukcje instalacji i dane techniczne produktów w siedmiu językach. Wersja 2.0 ma nowy wygląd, aby lepiej wykazywać siłę marki Dayco i zawiera najnowszą technologię, która poprawia działanie i funkcjonalność.

W wersji 2.0 użytkownicy mają również możliwość zeskanowania kodu kreskowego z opakowań wszystkich produktów w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Indiach. Zeskanowany kod kreskowy kieruje użytkowników na stronę konkretnego produktu, gdzie widnieją wszystkie jego szczegóły oraz samochody, w których można go stosować.

„Całkowicie przeprojektowaliśmy tę aplikację i jej najnowsza wersja łatwiej niż kiedykolwiek wcześniej pozwala naszym klientom wchodzić do informacji o produktach oraz najważniejszych danych pojazdu, jak ilustracje, instrukcje techniczne i layouty oraz wiele więcej”, powiedział Enzo Rabante, Global IT Manager – Business Intelligence, Web and Digital for Dayco.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!