Filtr kabinowy FreciousPlus to główny punkt ekspozycji firmy MANN-FILTER na targach we Frankfurcie. Na dużym stoisku zaprezentowano szczegóły technologii filtracyjnej. Można było się także dowiedzieć, co stanie się z przejętą niedawno przez MANNa marką Filtron.
FreciousPlus to produkt, z którego MANN-FILTER jest szczególnie dumny. Także dlatego, że od początku roku filtr zdobył już kilka nagród i wyróżnień, m.in. w konkursie Product of the Year 2016 (w swojej kategorii).
– „Jesteśmy bardzo dumni z tego, że klienci oraz eksperci rynkowi wypowiadają się z uznaniem o naszym filtrze FreciousPlus. Jest to filtr, który posiada zarówno właściwości antyalergiczne jak i antybakteryjne – jesteśmy bardzo dumni, że nasi klienci dostrzegają te zalety. Nagrody, które otrzymał nasz produkt mówią same za siebie." – powiedział Jörg Engels, odpowiedzialny za dział części zamiennych w firmie MANN+HUMMEL.
FreciousPlus jest obecnie dostępny w 70 wariantach, co zapewnia pokrycie około 60% rynku pojazdów osobowych. Jego unikalną cechą jest biofunkcjonalna powłoka, która nie tylko wiąże alergeny, ale także zapobiega przedostawaniu się pleśni i bakterii do kabiny pojazdu przez wentylację. Medium filtracyjne o wysokiej wydajności dodatkowo eliminuje niemal wszystkie szkodliwe cząstki stałe, a kolejna warstwa zatrzymuje nieprzyjemne zapachy i szkodliwe gazy takie jak ozon, dwutlenek siarki i tlenki azotu.
Na stoisku można było obejrzeć m.in. przekrój filtrów MANN-FILTER przeznaczonych do nowoczesnych diesli.
Duże zainteresowanie wśród zwiedzających stoisko MANNa wzbudzał fakt akwizycji przez koncern dobrze znanej w Polsce marki filtrów – Filtron. Obecni na stoisku konsultanci zapewnili, że póki co Filtron pozostanie odrębną firmą w ramach portfolio koncernu MANN+HUMMEL. Na rynku nadal dostępne będą produkty pod jego marką, póki co nie zmieni się także organizacja sprzedaży.
Komentarze