Targi Automechanika 2016 stanowią przełom dla firmy ZF Aftermarket, która na powierzchni ponad 1400 metrów kwadratowych prezentuje jeszcze bogatszą ofertę produktów przeznaczonych na aftermarket, obejmującą układy przeniesienia napędu, elementy podwozia, technologii bezpieczeństwa i układów kierowniczych marek Sachs, Lemförder, TRW, Boge i Openmatics.
Firma ZF Aftermarket udowadnia również swoje kompetencje w zakresie rozwiązań systemowych, dostarczając swoim partnerom biznesowym bogaty pakiet usług. Helmut Ernst, dyrektor firmy ZF Aftermarket, stwierdza: “Dzięki silnej przewadze technologicznej Grupy ZF oraz połączenia technologii istotnych z punktu widzenia głównych trendów rozwoju, obejmujących kwestie bezpieczeństwa, efektywności i autonomicznego prowadzenia pojazdu, z ufnością spoglądamy na przyszłość motoryzacji.”
Unikatowa misja Grupy ZF ujęta słowami „See.Think.Act” (tłum. Spójrz – Pomyśl – Działaj), które opisują współgranie trzech elementów – rozpoznania sytuacji, opracowania właściwego rozwiązania i podjęcia odpowiednich kroków. Wczesne przewidywanie trendów na rynku części zamiennych, bogata i ciągle poszerzana oferta produktów i rozległa sieć partnerów serwisowych pozwala firmie wdrażać cel Grupy ZF stania się branżowym liderem w dostarczaniu klientom rozwiązań najwyższej jakości. Na targach Automechanika firma ZF przedstawia zaawansowany pojazd miejski (Advanced Urban Vehicle) czyli samochód koncepcyjny spełniający przyszłe wymagania stawiane indywidualnej mobilności miejskiej. Przeszukuje on ulice pod względem miejsc umożliwiających parkowanie przed uruchomieniem technologii inteligentnego asystenta parkowania, która nawet użytkownikowi stojącemu na chodniku, umożliwia zaparkowanie pojazdu przy użyciu aplikacji na smartfon.
Kolejną innowacją prezentowaną przez firmę ZF Aftermarket, która będzie miała wpływ na kwestie mobilności w przyszłości jest firmowa platforma telematyczna – Openmatics. Innowacją wprowadzoną przez firmę Openmatics jest technologia deTAGtive, dzięki której osoby zarządzające flotą za pomocą lokalizatorów znaczników mogą zdalnie monitorować istotne parametry delikatnej przesyłki, jak np. temperatura i ruch, co w łańcuchu dostaw pozwala zoptymalizować czas dostawy i koszty paliwa.
Atrakcyjne. Innowacyjne. Najwyższej klasy.
„Nasze marki odzwierciedlają przywiązanie do długoletniej tradycji innowacyjności i jakości OE. Dokładamy wszelkich starań, aby tę tradycję utrzymać i móc oferować naszym klientom najlepsze w branży rozwiązania, dzięki którym będą mogli zwiększyć swoje udziały w rynku i rozwijać się.” – mówi Neil Fryer, dyrektor handlowy firmy ZF Aftermarket. Dzięki należącemu do ZF, rosnącemu portfolio marek Sachs, Lemförder, TRW, Boge i Openmatics, firma ZF podkreśla swoje oddanie dla jakości OE i zamierza dalej opracowywać i promować produkty klasy premium, zachowując ich indywidualne cechy. Dzięki swej ofercie produktów, obejmującej skrzynie biegów, elementy układu przeniesienia napędu,, układy kierownicze, mechanizmy różnicowe, elementy zawieszenia i układu kierowniczego, amortyzatoryoraz elementy gumowo-metalowe, firma ZF jest w stanie pokryć około 35 procent dziennego zapotrzebowania warsztatu na części zamienne. W skład oferty wchodzą teraz również, składające się na koncepcję Corner Module, elementy układów hamulcowych, kierowniczych i zawieszeń marki TRW.
Fryer dodaje: "Na targach Automechanika prezentujemy bogate portfolio produktów. Do nich należą nowe produkty, takie jak przekładnie hydrokinetyczne, filtry oleju, a także dobrze wszystkim znane, renomowane wyroby, jak elementy układu kierowniczego, skrzynie automatyczne 8HP
i dwumasowe koło zamachowe." Oprócz produktów przeznaczonych na rynek części zamiennych firma ZF Aftermarket przedstawia specjalne produkty dla branży sportów motorowych, takie jak zawieszenie typu coilover lub sportowe sprzęgła.
Otwarta. Zintegrowana. Odpowiedzialna.
Jako lider w zakresie rozwiązań technologicznych dla przemysłu motoryzacyjnego firma ZF jest zaangażowana w opracowywanie rozwiązań dotyczących mobilności w przyszłości. Ponieważ pojazd staje się niemal "adresem IP na kołach", wkrótce będzie on w stanie identyfikować okresy między przeglądami i samodzielnie inicjować serwisowanie i naprawy na podstawie dostępnych mu danych. Mając na uwadze zdrową konkurencję w branży, firma ZF Aftermarket wspiera inicjatywy umożliwiające posiadaczom samochodów zachowanie kontroli nad danymi osobowymi oraz wolnym wyborem warsztatu, w którym zostanie wykonany przegląd lub naprawa samochodu. Ponadto firma ZF Aftermarket będzie nadal aktywnie uczestniczyć w pracach różnych organizacji branżowych, aby współtworzyć przyszłe trendy rozwojowe. Firma ZF należy do grona członków założycieli takich organizacji jak VREI i TecCom, co unaocznia jej zdolność do wczesnego przewidywania przyszłych tendencji rozwoju branży i przekłada się na zyski realizowane w długiej perspektywie czasu dzięki atrakcyjnemu potencjałowi rozwojowemu rynku wtórnego osiąganemu dzięki integracji i współpracy.
Skuteczna. Elastyczna. Otwarta na współpracę.
Firma ZF Aftermarket zdobyła silną pozycję w swej branży: jej obroty sięgają kwoty 3 miliardów €, na całym świecie zatrudnia 8.000 wykwalifikowanych pracowników w ponad 120 lokalizacjach, z 650 partnerami serwisowymi na świecie. Przez globalną obecność i rozwój ZF prezentuje swe oddanie wysokiej jakości, innowacyjności i zaangażowaniu w tworzenie silnej sieci sprzedaży. Jej pracowników działu sprzedaży wyróżnia zaangażowanie, z którym nawiązują i budują długotrwałe kontakty z klientami poprzez dostarczanie im rozwiązań, których właśnie potrzebują. Firma ZF zamierza podtrzymywać dobre kontakty ze swoimi klientami poprzez szybką reakcję na zmiany mające miejsce na rynku i wprowadzanie rozwiązań technologicznych i usług.
Ernst: "Tylko dzięki naszej odwadze do zmian, reagowaniu na popyt jak również zorientowaniu na potrzeby klienta jesteśmy w stanie być liderem w tej branży. Jesteśmy dobrze przygotowani zarówno na szanse, jak i wyzwania, które niesie ze sobą przyszłość."
Komentarze