Jeden z wiodących światowych producentów opon w segmencie HP i UHP – Dunlop – uruchomił nową wersję swojej strony internetowej.
Na odświeżonej stronie www.dunlop.pl można łatwo odnaleźć model i rozmiar opony odpowiedni dla niemal każdego pojazdu. Dodatkowo, witryna marki została wzbogacona o oceny i testy czasopism motoryzacyjnych, informacje o wyposażeniu na pierwszy montaż, zalecane ceny detaliczne, a także dane o najbliższym punkcie dystrybucji.
– „Z naszych badań wynika, że prawie 70% klientów marki Dunlop wymienia między sobą opinie na temat opon przed dokonaniem zakupu. Dodatkowo aż 75% jako główne źródło informacji wybiera wyszukiwarki i strony internetowe konkretnego producenta ogumienia. Naszym celem było zapewnienie klientom dostępu do bardzo zróżnicowanych informacji – począwszy od pierwszego wyszukania w sieci, aż po decyzję o przybyciu do sklepu lub serwisu” – komentuje Nieves Fuentes, dyrektor ds. marketingu cyfrowego Dunlop w regionie EMEA.
Nowa odsłona oficjalnej strony internetowej Dunlopa wychodzi naprzeciw oczekiwaniom dobrze zorientowanych cyfrowo i technologicznie fanów marki. Posiada ona bardziej intuicyjny interfejs oraz zaawansowane narzędzia wzbogacone o informacje dotyczące poszczególnych modeli opon, znajdujących się w portfolio producenta, a także dane adresowe jego oficjalnych dystrybutorów. Portal jest również kompatybilny z najpopularniejszymi systemami operacyjnymi instalowanymi na smartfonach i tabletach.
– „Szczególną uwagę warto zwrócić na wyszukiwarkę opon, która dostarcza najistotniejszych informacji o danym produkcie oraz pozwala konsumentom łatwiej zrozumieć, jakie ogumienie będzie najbardziej odpowiadało ich stylowi jazdy.” – dodaje Nieves Fuentes.
W 2015 roku Dunlop prowadził jednocześnie w Wielkiej Brytanii i w Niemczech dwa pilotażowe programy testujące proces wdrożenia nowej strony internetowej. Skierowane były one do klientów indywidualnych (Niemcy) oraz partnerów biznesowych (Wielka Brytania). W pierwszym przypadku odnotowano, że używanie wyszukiwarki opon na nowej stronie wzrosło aż o 903%, a zastosowanie nowego narzędzia służącego do lokalizowania miejsc dystrybucji pokazało wzrost o 243% . Natomiast w drugim programie zauważono wzrost o 763% w ilości przekierowań na strony dystrybutorów z odświeżonej witrynie w stosunku do starej wersji strony .
Komentarze