Firma TRW Aftermarket ogłosiła rozpoczęcie trzeciego etapu kampanii multimedialnej „Prawdziwe Oryginały”. Tym razem skupia się ona na wiodących na rynku częściach do układów kierowniczych i zawieszeń. Inicjatywa podkreśla ponad 100-letnie doświadczenie TRW jako dostawcy wyposażenia OE, które przełożyło się na ofertę kierowaną na rynek części zamiennych.
Przesłanie „Prawdziwych Oryginałów” skierowane jest do wszystkich odbiorców na rynku europejskim: dystrybutorów, warsztatów, jak i użytkowników końcowych.
Kampania kontynuuje temat „Prawdziwie Oryginalnych” produktów TRW, a jej bohaterem jest Mike Bellaby, Senior Supplier Development Engineer, który w czasie wolnym od pracy jest zapalonym pasjonatem wyścigów sidecar i komisarzem technicznym weryfikującym maszyny zgłoszone do wyścigów.
– „Materiał wykorzystany w kampanii jest bardzo dynamiczny i odświeża nasz główny przekaz dotyczący jakości OE, zaawansowanych procedur testowych, szerokiej gamy oferowanych produktów oraz niezwykle bogatej wiedzy technicznej” – powiedziała Bahar Sabet, Communications Manager w TRW Aftermarket.
– „Kampania nie tylko podkreśla naszą pozycję eksperta w dziedzinie bezpieczeństwa, ale także przypomina o olbrzymiej wartości dodanej świadczonych przez nas usług”.
Przejrzysta lista referencji oraz szybka i kompleksowa obsługa cyfrowa sprawiają, że klienci mogą szybko i łatwo wyszukać niezbędne części, czy to za pośrednictwem zintegrowanego katalogu internetowego TRW, czy też aplikacji TRW App.
– „Zatrudniamy ponad 4000 projektantów, inżynierów i ekspertów – Prawdziwych Oryginałów – tworzących części, które pracują ze sobą w doskonałej harmonii, zapewniając pasażerom najwyższy poziom bezpieczeństwa” – dodaje Sabet.
– „Pewność co do najwyższej jakości oferowanych części wynika z faktu, iż wszystkie części do układów kierowniczych TRW przechodzą testy wydajności działania i bezpieczeństwa zgodne z międzynarodowymi standardami, a następnie są jeszcze raz testowane według naszych wewnętrznych wyśrubowanych specyfikacji. Jako „Prawdziwy Oryginalny” dostawca o ponad 100-letnim doświadczeniu w produkcji OE, TRW naprawdę wyznacza standardy bezpieczeństwa i jakości”.
Aby obejrzeć historię Mike’a, wejdź na stronę: https://www.trwaftermarket.com/ukladkierowniczy/
Kampania prowadzona jest na terenie Francji, Niemiec, Włoch, Polski, Portugali, Rosji, Hiszpanii, Turcji i Wielkiej Brytanii.
Komentarze