Oleje silnikowe Shell Helix Ultra Professional zostały wyróżnione godłem “Laur Konsumenta” w kategorii “Odkrycie Roku 2014” w ogólnopolskim plebiscycie popularności produktów i usług.
– „Jesteśmy bardzo dumni z tego wyróżnienia. Tym bardziej, że jest to najcenniejszy głos, bo głos Klientów, którzy potwierdzili najwyższą jakość olejów Shell Helix i docenili nasze innowacyjne podejście do produktu” – powiedziała Justyna Goraj, Lubricants Brand and Communication Manager, Shell Polska.
Na początku 2014 roku Shell wprowadził na rynek nową linię olejów silnikowych Shell Helix Ultra Professional dla producentów pojazdów, dealerów samochodów osobowych oraz autoryzowanych serwisów samochodowych. Nowe oleje zostały wyprodukowane na bazie gazu ziemnego przy wykorzystaniu Technologii Shell PurePlus, która gwarantuje uzyskanie czystego i klarownego oleju bazowego, praktycznie pozbawionego wszelkich zanieczyszczeń znajdujących się w ropie naftowej (w oparciu o wyniki testu Sequence VG pod kątem szlamu z wykorzystaniem 0W-40). Wyprodukowane w tej innowacyjnej technologii oleje bazowe cechują się lepszą lepkością, niższym współczynnikiem tarcia oraz mniejszą lotnością w porównaniu z tradycyjnymi olejami bazowymi grupy II i grupy III (w porównaniu ze specyfikacją API SN i w oparciu i testy silnikowe według Sequence IVA i Sequence VIII).
Laur Konsumenta to ogólnopolskie badanie konsumenckie, którego celem jest wyłonienie najpopularniejszych na polskim rynku produktów i marek. O przyznaniu nagrody decydują głosy konsumentów zebrane w sondażu telefonicznym oraz przez ankieterów działających w najważniejszych punktach miast na terenie całego kraju. W kategorii „Odkrycie Roku” wyróżniane są innowacyjne produkty, które pojawiły się na rynku w danym roku i zostały dostrzeżone oraz docenione przez klientów.
Komentarze