Inter Cars wśród największych zjadaczy jabłek

5 listopada 2014, 10:55

Inter Cars SA zajął zaszczytne drugie miejsce w Rankingu Firmowych Jabłkożerców. Konkurs został zorganizowany przez redakcję Pulsu Biznesu.

Redakcja Pulsu Biznesu zorganizowała konkurs dla firm, które w odpowiedzi na rosyjskie embargo, kupowały jabłka dla swoich pracowników i klientów. Firmy mogły zgłaszać swój udział przez cały październik. Oficjalne wyniki poznaliśmy w poniedziałek, 3 listopada. Inter Cars w Rankingu Firmowych Jabłkożerców uplasował się na drugiej pozycji z wynikiem 17 ton zjedzonych wspólnie jabłek.

Pewnego dnia, z inicjatywy Roberta Kierzka, Prezesa Zarządu na antresolach biurowych Centrum Logistycznego w Czosnowie pojawiły się jabłka. Na początku nie było ich dużo, ale z biegiem dni, skrzynek wypełnionych owocami przybywało. Jabłka były smaczne i pachnące, a pracownicy coraz chętniej po nie sięgali. Akcja tak bardzo spodobała się pracownikom, a nawet klientom odbierającym towar z filii, że Zarząd Inter Cars postanowił ją kontynuować. Do blisko 160 filii wysłano ponad 12 ton owoców zakupionych od polskich sadowników. Wszyscy przyjęli je z entuzjazmem. Na jabłka zwracali uwagę także klienci odwiedzający poszczególne filie, a ich pracownicy chętnie się nimi dzielili. Z dnia na dzień zainteresowanie polskimi owocami rosło i praktycznie w całej sieci sprzedaży Inter Cars  SA w Polsce codziennie przy pracy towarzyszyło jabłko oraz solidarność z polską gospodarką. Owoców nie mogło zabraknąć również na 14. Targach części zamiennych, narzędzi i wyposażenia warsztatów oraz Inter Cars Motor Show. Obie imprezy odbyły się w weekend, 5-7 września 2014 r. na warszawskim Lotnisku Bemowo. Jabłka rozchodziły się w mgnieniu oka. Tylko w ciągu jednego weekendu rozdano ich ponad 8 ton.

Inter Cars ogłosił nawet konkurs dla pracowników na najlepsze zdjęcie z jabłkami. Nadeszły dziesiątki zdjęć, na których widać, że jedzenie jabłek było inspiracją do działania. W podziękowaniu za wspólną zabawę, firma przygotowała upominki dla autorów trzech najlepszych zdjęć zdjęć. Nagrody w postaci firmowej statuetki i automatycznej obieraczki do jabłek trafiły do Czosnowa (ILS) oraz do filii we Włocławku i Siedlcach.

Kampania zrealizowana przez Inter Cars SA "Jedz jabłka, wspieraj polskich sadowników" prowadzona była w odpowiedzi na ogólnopolską akcję rozwijającą się w mediach społecznościowych „Jedz jabłka na złość Putinowi”.

Dowiedz się więcej

„Gazetka zimowa” Inter Cars
„Gazetka zimowa” Inter Cars

Inter Cars przygotował specjalne wydanie Gazetki zimowej. Jej tematyka skupia się na narzędziach i urządzeniach szczególnie przydatnych o tej porze roku. Sezon jesienno-zimowy to czas wytężonej pracy warsztatów zajmujących się wymianą opon, kontrolą stanu akumulatora, kontrolą hamulców czy rozruchu pojazdu. Czas ten bywa także trudny dla samych kierowców, których nagły atak zimy niejednokrotnie zaskakuje, powodując mniejsze lub […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!