Firma Moto-Profil obchodziła w Katowicach 20-lecie swojego istnienia. W ramach obchodów jubileuszu, firma zorganizowała pierwszą ogólnopolską konferencję partnerów powołanej przez Moto-Profil sieci ProfiAuto.
Obchody jubileuszu odbyły się 16 listopada 2013 r. Pierwsza ogólnopolska konferencja sieci ProfiAuto w katowickim hotelu Qubus zgromadziła ponad 150 gości, w tym partnerów sieci. Głównym tematem spotkania był rozwój ProfiAuto oraz trendy na polskim i światowym rynku aftermarket. Gościem specjalnym był Fotios Katsardis, prezes stowarzyszenia zrzeszającego największe światowe firmy z sektora aftermarket – Temot International. Obchody zakończyła wieczorna gala z udziałem niemal tysiąca gości.
Fotios Katsardis, prezes Temot International, powiedział:
– „Światowy rynek aftermarket jest dziś wart około 800 miliardów Euro, przy czym jego wartość stale rośnie. O ile w niektórych krajach Europy Zachodniej możemy zauważyć pewne spadki, to w oczach naszej organizacji przed polskim rynkiem części zamiennych roztaczają się doskonałe perspektywy, które takie firmy jak Moto-Profil wraz ze swoimi partnerami mogą w znakomity sposób wykorzystać."
Na zmiany w kontekście regulacji prawnych związanych z rynkiem części i samochodów używanych wskazywał także Alfred Franke, prezes Stowarzyszenia Dystrybutorów i Producentów Części Motoryzacyjnych, a o profilu polskiego kierowcy i badaniach z nim związanych opowiadał Tadeusz Kuncy, prezes MotoData.
Obchody dwudziestolecia zakończyła wieczorna gala, na której w wynajętej na tę okazję katowickiej hali Spodek bawiło się ponad 850 gości. Galę poprowadził Piotr Bałtroczyk, a wśród występujących gwiazd pojawiła się m.in. Budka Suflera oraz Hirek Wrona ze swoim setem dj’skim.
Piotr Tochowicz, prezes Moto-Profil Sp. z o.o., powiedział:
– „Zaczynając od małego zakładu na terenie Śląska, na przestrzeni 20 lat staliśmy się jednym z największych dystrybutorów części motoryzacyjnych nie tylko w Polsce, ale i Europie, powołując przy tym do życia sieć zrzeszającą niemal 150 partnerów w kraju. Na przestrzeni ostatnich lat rozpoczęliśmy także intensywną ekspansję na rynki europejskie, zarówno wschodnie, jak i zachodnie. Obecnie Moto-Profil operuje na dziewięciu rynkach dostarczając ponad 250 000 części dla 900 partnerów. Wskazuje to na fakt, że strategia, jaką objęliśmy jest właściwa, a sukces ten, będący także udziałem naszych partnerów, nie jest przypadkiem."
W czerwcu tego roku Moto-Profil znalazł się w pierwszej dziesiątce laureatów konkursu European Business Awards (EBA) 2012/2013 w kategorii Import/Export i został uhonorowany przyznawanym w ramach EBA wyróżnieniem pn. Ruban D’Honneur.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 22 listopada 2013, 11:17 0 0
Super gala, super firma, gratulacje i najlepsze życzenia.
Odpowiedz