Specjalizująca się w dziedzinie filtracji firma z siedzibą w Munster – Hengst SE – przez lata, w zależności od oferowanego produktu lub usługi, prezentowała swoją działalność pod nazwami Hengst Automotive, Hengst Filtration lub jako znana na niezależnym rynku części zamiennych marka Hengst Filter. W czerwcu 2022 firma ogłosiła konsolidację komunikacji wizualnej pod jednym wspólnym logo – Hengst Filtration.
Logotyp został „oczyszczony” z żółtego tła, oddając lepiej nowe hasło „purifying our planet”. Kluczowe elementy komunikacji wizualnej zyskały charakterystyczną żółtą ramkę, która pokazuje efekt filtracji, poprzez rozjaśnienie części grafiki. Unifikacja logotypu oraz hasła podsumowuje misję firmy, polegającą na oczyszczaniu planety.
Hengst Filter pozostaje nazwą produktów sprzedawanych w charakterystycznych żółto-granatowych opakowaniach na niezależnym rynku części zamiennych.
Komentarze