Wiodący producent materiałów wulkanizacyjnych, japońska firma Maruni, przeprowadziła rebranding swoich produktów. Opakowania zyskały nowy design o atrakcyjnej kolorystyce. Nazwy produktów również uległy zmianie.
Popularne wkłady do opon GNR będą odtąd znane jako MR, łatki uniwersalne do przebić GUT zostaną przemianowane na MU, zaś wkłady GBT na MB.
Co istotne, zmiana dotyczy również procesu produkcji materiałów, dzięki czemu wygląd łat i wkładów stał się nieskazitelny.
Podążając za wymogami Unii Europejskiej, firma Maruni udostępniła linię środków chemicznych, wolnych od związków typu CFC.
Nowe materiały stopniowo wymienią starą linię produktów. Pierwsze produkty z odświeżonej linii pojawią się w sprzedaży w Polsce już w kwietniu.
Firma Maruni istnieje już od wczesnych lat XX wieku, zaś na polskim rynku pojawiła się 22 lata temu.
Komentarze