Menu

Skoda

Skoda Yeti: silnik pracuje w trybie awaryjnym, błąd EPC

Firma Autodata prowadzi poradnik Autodocta, w którym przedstawia rozwiązania często spotykanych, acz trudnych w diagnostyce problemów motoryzacyjnych. Tym razem omawianym problemem jest awaryjny tryb pracy silnika w Skodzie Yeti, połączony ze świeceniem się lampki ostrzegawczej elektronicznej regulacji ciśnienia (EPC).

UFI Filters dostarczy produkty do silników Diesla z Grupy VW

UFI Filters umacnia współpracę z największym europejskim producentem samochodów, Grupą Volkswagen. Firma UFI kontynuuje partnerstwo jako wyłączny dostawca systemów filtracji paliwa do silników Diesla EA288 EVO o pojemności 1,6 l i 2,0 l wykorzystujących platformę MQB.

188 nowości w HC-CARGO

HC-CARGO, dostawca części elektromechanicznych, klimatyzacji, sterowania silnikiem i akcesoriów wprowadza do swojej oferty 188 produktów, m.in. nowe alternatory, rozruszniki, czujniki, elektomagnesy.

Aplikacja, która zastąpi mechanika. Stworzyła ją Skoda.

Nieodzownym elementem diagnostyki jest „osłuchanie” samochodu przez mechanika, który potrafi stwierdzić – z różnym procentem pewności – przyczynę występowania niepokojącego dźwięku. Ta podstawowa metoda właśnie zyskała konkurencję w postaci aplikacji „Skoda Sound Analyser”.

Utrata komunikacji – problem z elektroniką w Skodzie Yeti

Diagnostyka usterek układu elektrycznego może stanowić duże wyzwanie, ale odpowiednie przyrządy, informacje oraz wiedza pozwalają zidentyfikować i usunąć problem. W każdym samochodzie można znaleźć wiele układów sterujących, które w oparciu o otrzymywane informacje zapewniają bezpieczną, ekonomiczną i komfortową jazdę. Dotyczy to również wielu układów uważanych za pracujące bez wsparcia elektroniki.

Usunięcie problemu głośnej pracy układu napędowego

Inżynierowie Gates znaleźli rozwiązanie problemu często pojawiającego się po wymianie paska rozrządu, które zmniejszy liczbę reklamacji w warsztatach.

Frezy do wału w ofercie Mark-Moto

Firma MARK-MOTO wprowadziła do swojej oferty frezy, które znajdą swoje zastosowanie między innymi w samochodach marek VW, Seat i Skoda. Szczegóły znajdują się poniżej.

Jak zapobiegać uszkodzeniom nastawnika?

Firma Gates wykryła przyczynę typowego błędu montażowego występującego w silnikach diesla typu common rail z grupy VAG o pojemności 1.4, 1.6, 2.0 produkowanych od 2012 r. 

Škoda Citigo: usterka silniczka wentylatora chłodnicy

Silnik wentylatora chłodnicy w Skodzie Citigo pracował w trybie ciągłym po wyłączeniu zapłonu. Co było przyczyną tej usterki? Ustalili to specjaliści z firmy Autodata.