Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
14.01 Polski dystrybutor części zamiennych wygrywa proces z Audi! Przełomowy wyrok sądu. 14.01 NEXUS Automotive International ogłasza N! Business Forum 2025 14.01 O ile wzrośnie opłata za przegląd pojazdu? Są pierwsze przecieki… 13.01 “Czy wiesz, że…” – kilka ciekawostek z rynku opon. MotoFocus TV. 13.01 Finał Wielkiej Loterii MILWAUKEE® – rozdano 270 nagród, w tym samochód

Skoda

Źle napięty pasek rozrządu w autach grupy Volkswagen – porada NTN SNR

W silnikach 1.8i, 1.8i Turbo, 2.0i oraz 2.0i Turbo (Audi, Volkswagen, Seat, Skoda) problematyczne może okazać się odpowiednie ustawienie napinacza paska rozrządu. Jak poradzić sobie z tą czynnością? Przedstawiamy poradnik przygotowany przez firmę NTN SNR.

Hałas z okolic paska w silnikach 1.9 TDI i 2.0 TDI

W wielu pojazdach marek Audi, Skoda i Volkswagen, wyposażonych w silniki 1.9 i 2.0 TDI może dochodzić do usterki, powodującej generowanie niepokojących dźwięków z okolicy napinacza paska. Najczęstszą przyczyną tego problemu jest zniszczone sprzęgiełko alternatora.

Skoda Yeti: silnik pracuje w trybie awaryjnym, błąd EPC

Firma Autodata prowadzi poradnik Autodocta, w którym przedstawia rozwiązania często spotykanych, acz trudnych w diagnostyce problemów motoryzacyjnych. Tym razem omawianym problemem jest awaryjny tryb pracy silnika w Skodzie Yeti, połączony ze świeceniem się lampki ostrzegawczej elektronicznej regulacji ciśnienia (EPC).

UFI Filters dostarczy produkty do silników Diesla z Grupy VW

UFI Filters umacnia współpracę z największym europejskim producentem samochodów, Grupą Volkswagen. Firma UFI kontynuuje partnerstwo jako wyłączny dostawca systemów filtracji paliwa do silników Diesla EA288 EVO o pojemności 1,6 l i 2,0 l wykorzystujących platformę MQB.

188 nowości w HC-CARGO

HC-CARGO, dostawca części elektromechanicznych, klimatyzacji, sterowania silnikiem i akcesoriów wprowadza do swojej oferty 188 produktów, m.in. nowe alternatory, rozruszniki, czujniki, elektomagnesy.

Aplikacja, która zastąpi mechanika. Stworzyła ją Skoda.

Nieodzownym elementem diagnostyki jest “osłuchanie” samochodu przez mechanika, który potrafi stwierdzić – z różnym procentem pewności – przyczynę występowania niepokojącego dźwięku. Ta podstawowa metoda właśnie zyskała konkurencję w postaci aplikacji “Skoda Sound Analyser”.

Utrata komunikacji – problem z elektroniką w Skodzie Yeti

Diagnostyka usterek układu elektrycznego może stanowić duże wyzwanie, ale odpowiednie przyrządy, informacje oraz wiedza pozwalają zidentyfikować i usunąć problem. W każdym samochodzie można znaleźć wiele układów sterujących, które w oparciu o otrzymywane informacje zapewniają bezpieczną, ekonomiczną i komfortową jazdę. Dotyczy to również wielu układów uważanych za pracujące bez wsparcia elektroniki.

Usunięcie problemu głośnej pracy układu napędowego

Inżynierowie Gates znaleźli rozwiązanie problemu często pojawiającego się po wymianie paska rozrządu, które zmniejszy liczbę reklamacji w warsztatach.

Frezy do wału w ofercie Mark-Moto

Firma MARK-MOTO wprowadziła do swojej oferty frezy, które znajdą swoje zastosowanie między innymi w samochodach marek VW, Seat i Skoda. Szczegóły znajdują się poniżej.