Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
10.01 StachuraSzkolenia – styczeń, luty, marzec 2025 10.01 Dokładniejsze dane o autach z Francji w CARFAXie 10.01 Rozmiary opon – jak czytać oznaczenia? Wielu popełnia jeden błąd. 10.01 Dotykowe ekrany w samochodach – innowacja czy problem? 09.01 Nowe zestawy naprawcze do reflektorów do samochodów kilku niemieckich producentów

Renault

Siedem nowych referencji Asmet

Firma Asmet wprowadziła do swojej oferty nowe elementy układu wydechowego. Są one przeznaczone do samochodów marek: Mercedes, Renault, Nissan oraz Toyota. Nowe referencje Asmet W gamie Asmet pojawiły się:         Nr Asmet 01.060 rura tylna         –  Mercedes W169  A160/A180 CDI 01.062 rura tylna         –  Mercedes W169  A200 CDI 01.068 rura tylna         –  Mercedes W245  B180 […]

Nowe referencje turbosprężarek w Moto Remo

W firmie Moto Remo dostępne są już dwie nowe referencje turbosprężarek, przeznaczone do pojazdów marek BMW i Renault. Nowe turbosprężarki w ofercie Moto Remo to produkty firm: Mitsubishi 49335-00600 – przeznaczona do BMW 2.0L   Garrett 786997-0001 – przeznaczona do Renault Trafic, Master 2.3L  

Nowa pompa oleju do Renault w ofercie Sasic

Firma Sasic włączyła do swojej oferty pompę oleju o nr 3654001. Produkt jest przeznaczony do samochodów grupy Renault. Pompa nr 3654001 przeznaczona jest do wielu modeli samochodów Renault oraz Dacia. Znajduje swoje zastosowanie m.in. w silniku wysokoprężnym 1.5 dCi. Zobacz pełną listę modeli, do których przeznaczona jest nowa pompa oleju Sasic.

Plastikowe zaślepki przy wymianie rozrządu – Renault

Zestawy naprawcze Renault nie zawierają plastikowych zaślepek, które sprzedawane są oddzielnie. Tymczasem ulegają one zużyciu i należy wymieniać je przy każdej wymianie rozrządu. Obowiązkowa wymiana plastikowych zaślepek Zaślepki są stosowane w modelach z silnikami 1.4, 1.4 16V, 1.6 16 V, 1.8 16V, 2.0, 2.0 16V, 2.0 16V Turbo (kody silników: K4J – K4M – F4P […]

Asmet wprowadza nowe referencje

Firma Asmet wprowadza do oferty kolejne referencje tłumików przednich i tylnych. Nowe wyroby dedykowane są do RENAULT Espace III. Nowe referencje Asmet Numer Asmet Zastosowanie 10.047 tłumik przedni Renault Grand Espace III 2.0i 84 KW 10.050 tłumik przedni Renault Espace III 2.0i 103 KW 10.053 tłumik przedni Renault Grand Espace III 2.0i 103 KW 10.079 […]

Nowe głowice w ofercie AMC

Firma AMC poszerzyła ofertę głowic silnikowych o produkty przeznaczone do samochodów grup PSA, Renault, Fiat oraz GM. Nowości AMC AMC jest oficjalnym poddostawcą części dla Nissana, Saaba, Volvo i Volkswagena. Głowice są produkowane według standardów OE. Producent zapewnia 2-letnią gwarancję. W ofercie znajduje się obecnie ponad 800 referencji. Najnowsze głowice firmy AMC przeznaczone są do […]

Nietypowe awarie: Scenic, który jeździł tylko do tyłu – rozwiązanie

Przedstawiamy rozwiązanie nietypowej zagadki Renault Scenica, który potrafił jeździć wyłącznie do tyłu… Scenic, który jeździł tylko do tyłu – rozwiązanie Opis usterki Scenica z pewnością można zaliczyć do bardzo nietypowych. Okazuje się jednak, że motoryzacja zna przypadki podobnych awarii, o czym świadczyć może chociażby duża ilość komentarzy naszych Czytelników, którzy również spotykali się z takimi […]

Kager poszerza ofertę sprężyn zawieszenia

Gamę ponad 500 referencji sprężyn marki Kager uzupełniło niedawno ponad 40 nowych pozycji. Wśród nich znalazły się części przeznaczone do pojazdów marek Kia, Opel i Renault. Nowe sprężyny Kager to ponad 40 referencji. Wybrane zastosowania: Kia Cee'd (2006-) Opel Vectra C (2002-) Opel Astra H (2004-) Renault Scenic II (2003-)   W ofercie firmy można […]

Nietypowe awarie: Scenic, który jeździł tylko do tyłu

Pan Dariusz długo nie mógł uwierzyć w zapewnienia klienta, który przyjechał do jego warsztatu tyłem… Twierdził, że jego Renault Scenic jeździ tylko w tę stronę. Zapraszamy do lektury kolejnego artykułu cyklu. Zacofany Scenic i trudna diagnoza Klient warsztatu, którego właściciel nadesłał na nasz adres historię nietypowej awarii, posiadał minivana Renault Scenic z silnikiem diesla 1.9 […]

Kodowanie wtryskiwaczy w Renault Modus 1.5 dCi

Interesującym przykładem systemu bezpośredniego wtrysku paliwa jest silnik K9K-750 w Renault Modus 1.5 dCi z systemem Multec DCR 1400 firmy Delphi. Ma on obsługiwaną mechanicznie pompę ciśnieniową, która zapewnia maksymalne ciśnienie pracy rzędu 1450 barów i stanowi jeden układ wraz z mechaniczną obrotową łopatkową pompą transferową. Zadaniem pompy transferowej jest dostarczenie paliwa do silników diesla […]