Przyszedł czas na aktualizację systemu diagnostycznego CDIF/3. Najnowsza wersja wyszła na marzec – kwiecień 2018 roku.
Duża część pracy skupiła się na uzupełnianiu sterowników i funkcji, jednak pojawiły się także nowe modele:
BMW – do obsługi dodano model E93, w którym pojawiła się lista 18 sterowników uzupełnionych m.in. o odczyt usterek, parametry czy aktywacje. Dodano silnik 330i N53.W serii F dzięki współpracy z użytkownikami dodano część brakujących opisów kodów usterek.
Ford – dodano do obsługi silnik 1.5TDCI dla modelu Focus III/C-Max II.
Do obsługi wprowadzono 11 sterowników dla modelu Mustang V, produkowanego po 2009 roku.
Hyundai/Kia – na liście obsługiwanych pojazdów pojawił się nowy model: Hyundai Santa Fe (DM). Trzecia generacja modelu Santa Fe produkowana od 2013 roku wzbogacona została o listę 26 sterowników, w tym silniki: 2.0 CRDi, 2.2CRDi, 2.4GDi oraz 2.4MPI.
Jeep – model WKII został uzupełniony o część brakujących funkcji, takich jak aktywacje i adaptacje.
Nissan – dodano do obsługi silnik 1.5dCi, komunikujący się po CAN dla modelu Micra K12.
Opel – wszystkie sterowniki w modelu Combo D zostały uzupełnione o opisy kodów usterek.
Subaru – na liście obsługiwanych pojazdów pojawił się nowy model: Impreza IV, produkowany od 2011 roku. Wzbogacony został o listę 17 sterowników, uzupełnionych głównie o identyfikacje oraz odczyt usterek.
Toyota – na liście obsługiwanych pojazdów pojawił się nowy model: Yaris III (XP130), produkowany od 2011 roku. Sterowniki w tym modelu uzupełnione zostały o funkcje: odczyt kodów usterek, odczyt parametrów, aktywacje oraz adaptacje.
Volvo – w modelu S80 II dodano do obsługi sterownik dozowania dodatku do paliwa.
Wszystkie aktualizacje można pobrać po zalogowaniu się do Strefy Użytkownika.
Komentarze