Akademia Bezpiecznego Samochodu informuje, iż kluczowi i niezależni dystrybutorzy oraz producenci części samochodowych organizują po raz pierwszy w Polsce Wiosenny Tydzień Przeglądów (14-18 kwietnia 2008). Akcja ta odbędzie się w ramach kampanii Akademia Bezpiecznego Samochodu. Akademia Bezpiecznego Samochodu zaprasza warsztaty do aktywnego włączenia się w projekt poprzez przygotowanie w tych okresach specjalnych ofert dla Klientów w zakresie przeglądu stanu technicznego pojazdu.
Szeroka kampania informacyjna w mediach przy okazji Wiosennego Tygodnia Przeglądów ma zachęcić Państwa Klientów do skorzystania z promocji i tym samym sprawdzenia stanu technicznego pojazdu. Akademia Bezpiecznego Samochodu zachęca do zorganizowania dla swoich Klientów specjalnych ofert w zakresie przeglądów technicznych pojazdów (w okresie 14-18 kwietnia) oraz informowania ich o tym fakcie.
Dla warsztatów, które wezmą udział w Wiosennym Tygodniu Przeglądów, będzie to szansa na udział w ogólnopolskiej kampanii oraz na wzmocnienie zaufania stałych Klientów. Krótki opis działań – specjalną ofertę warsztatu, zachęcającą do sprawdzenia stanu technicznego pojazdu, należy przesłać na adres: agnieszka@sdcm.pl (np. odsyłając wypełniony formularz zgłoszeniowy, który znajduje się w załączeniu). W ramach Wiosennego Tygodnia Przeglądów na stronie kampanii www.abs.org.pl znajdzie się lista warsztatów, które biorą udział w inicjatywie wraz z krótkim opisem.
Pomysłodawcą kampanii Akademia Bezpiecznego Samochodu jest Stowarzyszenie Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych oraz czołowi producenci części samochodowych. Akademia Bezpiecznego Samochodu to jedyna w Polsce inicjatywa, która już od 2006 roku zwraca uwagę na wpływ stanu technicznego pojazdu na bezpieczeństwo jazdy. Organizatorzy pragną uświadomić polskim kierowcom, iż na sprawności pojazdu, którym poruszają się na co dzień, nie warto oszczędzać. Zachęcają do wykonywania przeglądu samochodu przynajmniej 2 razy w roku.
W 2008 roku kampania uzyskała Honorowy patronat Federacji Konsumentów, kontynuowana jest także współpraca z Krajową Radą Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego. W ramach kampanii, oprócz Wiosennego Tygodnia Przeglądów, odbędzie się również silna promocja idei Akademii Bezpiecznego Samochodu w 7 miastach Polski, konkursy radiowe, akcje ulotkowe, kampania billboardowa w całej Polsce oraz kampania internetowa.
Szczegółowe informacje na temat Wiosennego Tygodnia Przeglądów znajdą Państwo na stronie www.abs.org.pl oraz pisząc na adres: agnieszka@sdcm.pl.
Członkowie Stowarzyszenia Dystrybutorów Części Motoryzacyjnych:
Producenci części biorący udział w kampanii Akademia Bezpiecznego Samochodu:
Komentarze