Sieć serwisów Vianor udostępniła aplikację dedykowaną dla klientów indywidualnych Wirtualne Auto. Zawiera ona czytelne animacje poszczególnych części lub systemów pojazdu, powalając profesjonalistom w przystępny sposób zilustrować ponad 250 najbardziej popularnych usług serwisowych.
Wielu klientów ma obawy przed oddaniem swojego auta do serwisu. Niechęć wynika z niepewności, czy serwis uczciwie podejdzie do naprawy naszego samochodu. Często spowodowane to jest niezrozumieniem o czym mówi serwisant. Aplikacja Wirtualne Auto ułatwia komunikację między mechanikiem a klientem serwisu.
Po zalogowaniu się na swoje konto pokazują się poszczególne podzespoły występujące w samochodzie. Po wybraniu konkretnej części lub systemu pojazdu zaznaczamy usterkę, która występuje w aucie. Grafiki wzbogacone są w animacje, prezentujące wybrane przez nas usterki.
Dzięki temu klient doskonale rozumie występującą w jego aucie usterkę i wie, jakie powinny być jego oczekiwania wobec serwisu. Łatwiej mu się również zdecydować na dodatkowe naprawy samochodu. Aplikacja, ułatwiając komunikację sprawia, że praca serwisanta jest lepiej rozumiana, a klient ma pewność, iż płaci za potrzebne naprawy.
Komentarze