MaxLed 401 DAYLINE to nowość na rynku uniwersalnych świateł do jazdy dziennej. Jest to pierwszy model wykonany w technologii LedLine. W ofercie MaxLed pojawił się niedawno także model 406.
MaxLed 401 DAYLINE
Lampy wykorzystują najnowszą technologię, dzięki której uzyskano efekt jednolitego rozproszenia światła, bez widocznych punktów świetlnych i maksymalnie szeroką wiązkę światła. Dzięki wysokości lampy, wynoszącej tylko 21mm, nadają się one do montażu w wielu kratkach samochodów grupy VW.
Zastosowanie diod pochodzących od amerykańskiego producenta pozwala uzyskać maksymalnie czysty biały kolor o barwie 6000K oraz długą żywotność. Lampy posiadają 2-letnią gwarancję i homologację ECE.
MaxLed 406
Kolejny nowy model w ofercie MaxLed to 406, również posiadający homologację E4-87R. 406 posiada ergonomiczne wymiary, pozwalające na montaż lamp,
nawet w najbardziej zabudowanych grillach samochodów osobowych. Wymiary: 165mm x 18xmm x 36,5mm.
Diody posiadają moc 6W.
Każdy komplet lamp MaxLed posiada deklarację zgodności produktu z homologacją ECE. Więcej informacji na stronie producenta.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Jackson, 22 sierpnia 2015, 16:56 1 0
Zasadniczą wadą 401 jest podzielona lampa na pół (widać to dokładnie na pierwszym zdjęciu gdzie ledy są wyłączone) co daje taki efekt, że stojąc pod niewielkim nawet kątem widać, jak jedna połówka świeci znacznie mocniej od drugiej. W rzeczywistości w ładny słoneczny dzień wygląda jakby lampa była 'nadpalona'. Fotografowanie ledów do jazdy dziennej w ciemności ma chyba za zadanie tylko zamaskować ten walor lampy. Ja się nabrałem, decydowanie zawiodłem się na tym produkcie i go nie polecam!
Odpowiedz