Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
26.11 Samoobsługowe złomowiska – potencjał recyklingu niewykorzystany w Europie 26.11 Konkurs Hella: wyniki 26.11 MotoFocus TV: Czy diesel to przeszłość? Polski producent ma inne zdanie. 26.11 Szkolenie online: “MAHLE – warsztat przyszłości” 25.11 Europa jako technologiczny, suwerenny lider w branży motoryzacyjnej. Czy to możliwe?

Czujniki

9 nowych referencji klocków hamulcowych Textar

Od miejskiej Corsy, poprzez terenowego Defendera, po sportową Suprę. Textar uzupełnia swoją ofertę klocków hamulcowych do kolejnych sześciu modeli samochodów osobowych.

ZF finalizuje przejęcie WABCO

Firma ZF Friedrichshafen AG, po uzyskaniu zgody wszystkich wymaganych organów nadzorujących, pomyślnie ukończyła przejęcie firmy WABCO – dostawcy technologii pojazdów użytkowych. Akcje WABCO, wcześniej notowane na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych, zostały usunięte z obrotu publicznego ze skutkiem natychmiastowym.

Tarcza Textar do czyszczenia piasty koła 

Jedną z przyczyn hałasów w układzie hamulcowym są drgania powstające w czasie hamowania, które przenoszą się na poszczególne elementy układu.

Nowy ozonator w ofercie TEXA

Prawdopodobnie wraz z rozwojem pandemii Covid 19, dezynfekcja stanie się rutynową oraz jedną z najczęściej wykonywanych usług zapewniających sterylizację wnętrza pojazdu. W związku z tym, warsztaty samochodowe, serwisy autoryzowane, wypożyczalnie samochodów, firmy transportowe, stacje szybkiej obsługi typu fast-fit czy myjnie samochodowe czy nawet dystrybutorzy paliwa mogą zapewnić swoim klientom usługę ozonowania. TEXA stworzyła ozonator przeznaczony […]

Zestaw haka holowniczego i najczęstsze błędy przy jego montażu

Co wchodzi w skład zestawu haka holowniczego i jakie są najczęstsze błędy w jego montażu? Kiedy zastosowana wiązka wymaga modułu haka holowniczego? Odpowiedzi na te i wiele innych pytań znajdziesz w naszym poradniku.

Continental projektuje oponę przyszłości

Continental zaprojektował Conti C.A.R.E., kompleksowy system technologiczny, zastępujący tradycyjną felgę i oponę. Rozwiązanie Conti C.A.R.E. (z ang. Connected. Autonomous. Reliable. Electrified. – Połączony. Autonomiczny. Niezawodny. Zelektryfikowany.) stanowi odpowiednio zestrojony system łączący technologie obręczy i opon, który daje możliwość zarządzania pożądanymi parametrami podczas jazdy.

Ta grupa podzespołów jest jedną z najważniejszych w rozwoju współczesnej motoryzacji. Samochody starszej generacji nie korzystały z czujników, z czasem w nowoczesnych modelach pojawiało się ich kilka, obecnie w przypadku pojazdów segmentu premium mówimy już o kilkuset czujnikach, zamontowanych na pokładzie. Czujniki ciśnienia, temperatury, położenia wału czy parkowania są najczęściej poszukiwane przez mechaników i kierowców. W tej kategorii znajdziesz informacje techniczne na temat czujników, instrukcje ich demontażu i montażu, poznasz ich aktualną ofertę rynkową.