Coraz więcej pojazdów jest wyposażonych w zawieszenie pneumatyczne zamiast tradycyjnych sprężyn. Zawieszenie pneumatyczne występuje już nie tylko w pojazdach marki Bentley, BMW serii 7 czy SUV-ach, ale również w modelach Mercedes klasy C oraz Citroën C4 Grand Picasso. W związku z tym coraz więcej pojazdów wyposażonych w zawieszenie pneumatyczne zjawia się w niezależnych warsztatach. Niestety wielu klientów z usterkami zawieszenia pneumatycznego jest odsyłanych do oficjalnego dealera. Niepotrzebnie!
Wymiana zawieszenia pneumatycznego jest tak samo łatwa, jak wymiana zawieszenia konwencjonalnego. Jest to po prostu wymiana zużytego produktu na nowy. Procedura ta nie wymaga stosowania specjalnych narzędzi, czasami jedynie testera diagnostycznego do zresetowania kodu błędu. Wymiana miecha w amortyzatorze pneumatycznym również nie jest wielkim problemem i może być dobrym rozwiązaniem ekonomicznym. W razie wątpliwości lub pytań pomocą służą instrukcje montażu firmy Arnott w postaci zdjęć i filmików. Gdy warsztat przyjmuje zlecenie naprawy lub wymiany zawieszenia pneumatycznego, generuje to nie tylko dodatkowy zysk, ale również koszt poniesiony przez klienta będzie znacznie niższy niż u dealera. A to przekłada się na zadowolenie klienta. W końcu klient może się udać do warsztatu niezależnego z każdym problemem!
Mocne strony firmy Arnott
- Najwyższa jakość i gwarancja
- Najszerszy asortyment
- Bardzo łatwa diagnostyka i montaż
- Dodatkowy zysk
- Oszczędność dla klienta warsztatu
Asortyment firmy Arnott
- Nowe amortyzatory pneumatyczne
- Regenerowane amortyzatory pneumatyczne
- Sprężyny pneumatyczne
- Sprężarki OES
- Zestawy do przebudowy
Czy wiesz, że:
- Wyciek można zazwyczaj z łatwością zlokalizować za pomocą wody z mydłem.
- Wysokość samochodu nie jest ustalana przez miechy, ale przez czujnik wysokości.
- Uszkodzenie lub zużycie sprężarki jest zazwyczaj spowodowane nieszczelnością miecha pneumatycznego.
Komentarze