Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
21.11 Hankook kupuje koreańskiego producenta części samochodowych 21.11 Profesjonalna ochrona dłoni: pasta do mycia rak i niewidzialna rękawiczka od Liqui Moly 21.11 XIX Kongres Przemysłu i Rynku Motoryzacyjnego – transmisja online 20.11 Konkurs Delphi 20.11 Innowacyjne laserowe latarki taktyczne M-TECH TLF10x

Wtryskiwacze

Elf wprowadza 8 nowych olejów silnikowych

Producent środków smarnych Elf wprowadzi 8 nowych olejów silnikowych. Każdy z nich został zaprojektowany z myślą o konkretnej marce silników samochodowych i ma odpowiednie homologacje poszczególnych producentów.

Nowości produktowe Dr.Motor Automotive – 01/2022

Firma z Poznania nie zwalania tempa i z początkiem roku wprowadza do swojej oferty kolejnych 70 referencji. Założenia na ten rok mówią o 2 000 referencji w ofercie polskiego producenta części na rynek aftermarketowy.

Czy warto stosować paliwa premium? Opinie.

Choć ceny paliw premium biją kierowców po oczach, koncerny nadal kuszą na stacjach benzynowych dodatkowymi oktanami. Mają one zwiększyć moc, zmniejszyć spalanie i zadbać o większą żywotność silnika. Jak jest naprawdę i czy uszlachetnione paliwa nadają się do każdego modelu samochodu, odpowiadają mechanicy z polskich serwisów motoryzacyjnych.

Nowości w ofercie Dr. Motor

Marka Dr. Motor Automotive przedstawiła swoje nowości produktowe. Tym razem składają się na nią referencje z grupy uszczelek kolektora ssącego, pokrywy zaworów czy uszczelek głowicy.

Czyszczenie filtra DPF bez demontażu – czy to działa? [na przykładzie zestawu TUNAP]

Chemiczne środki do czyszczenia filtrów cząstek stałych spotykają się ze skrajnymi opiniami na rynku motoryzacyjnym. Wiele mówi się o tym, że ich skuteczność jest odwrotnie proporcjonalna do poziomu zabrudzenia filtra. Czy rzeczywiście by wyczyścić silnie zabrudzony DPF koniecznie trzeba go wymontować z pojazdu? Producenci środków chemicznych twierdzą, że nie.

Regeneracja dwumasowego koła zamachowego – czy warto?

Wymiana dwumasowego koła zamachowego to droga czynność. Tym bardziej, że  powinno się je wymienić razem ze sprzęgłem. Nic zatem dziwnego, że klienci mogą szukać tańszych rozwiązań. Jednym z nich jest montaż dwumasowego koła zamachowego po regeneracji. Czy jest się czego bać?

Grafik szkoleń BETiS – Październik 2021

Firma BETiS przygotowała grafik szkoleń technicznych na październik. Znajdują się w nim zarówno szkolenia stacjonarne jak i szkolenia online. Szczegóły można znaleźć w poniższej tabeli.

Silnik szarpie na gazie – możliwe przyczyny

“Silnik szarpie na gazie, na benzynie wszystko jest OK!”. Każdego dnia do naszych warsztatów samochodowych trafiają właściciele aut z takim właśnie problemem. Co jest powodem szarpania w samochodach z instalacją gazową LPG? Czy winna jest sama instalacja LPG, a może problem leży gdzie indziej? O pomoc w przygotowaniu artykułu poprosiliśmy eksperta z polskiej firmy, produkującej […]

Wtryskiwacze to element układu wtrysku paliwa, odpowiedzialny za podawanie paliwa do komory spalania silnika pod odpowiednim ciśnieniem. W konstrukcji współczesnych silników, wtryskiwacze podają precyzyjne dawki paliwa do cylindrów, rozpylając je w celu zoptymalizowania procesu spalania. Uszkodzenie wtryskiwaczy to jedna z poważniejszych awarii współczesnych pojazdów. Jego objawy to m.in. problemy z uruchomieniem silnika, utrata mocy czy zwiększone zużycie paliwa. Rozwiązaniem jest wymiana niesprawnego wtryskiwacza na nowy, popularna na polskim rynku jest także regeneracja wtryskiwaczy. Więcej o przyczynach usterek wtryskiwaczy, rynkowej ofercie tych podzespołów oraz metodach ich kontroli przeczytasz w powyższych artykułach.