Menu
Informacje Części Technika Po godzinach
17.05 Szkolenia firmy BETiS – czerwiec 2024 16.05 Wyniki finansowe Grupy Boryszew dają powody do zadowolenia 16.05 Największy test elektrycznych samochodów – EV Experience 2024 – już wkrótce 16.05 Poznaliśmy wyniki finansowe znanego producenta opon 16.05 Dlaczego w Polsce brakuje diagnostów samochodowych? Wywiad z inż. Zbigniewem Sikorą.

Turbosprężarki

Turbosprężarki w Fota S.A.

Fota S.A. poszerzyła swoją ofertę o turbosprężarki do aut osobowych i dostawczych. Turbosprężarki znajdujące się w ofercie firmy pochodzą wyłącznie od renomowanych producentów takich jak Garrett, Mitsubishi, KKK(Borg Warner). Są to produkty nowe o jakości wyposażenia oryginalnego. Skupiono się na najpopularniejszych modelach pojazdów i turbosprężarkach im dedykowanych. Poniżej ich lista. INDEKS CECHA KKK54399880017 VW 1.9TDI […]

Promocja turbosprężarek VNT w Moto-Remo

Firma Moto-Remo ogłosiła letnią promocję na wybrane turbosprężarki VNT. Promocja obejmuje następujące numery turbosprężarek: 714467-0014 – VW, Audi, Skoda 1,9 130 KM 717858-0009 – VW, Audi 1,9 130 KM 454135-0009 – VW, Audi 2,5 150 KM 454135-0010 – VW, Audi 2,5 180 KM 713517-0016 – Ford Focus 1,8 100 KM i 115 KM Promocja trwa […]

Moto-Remo na Global Aftermarket Conference

W dniach 3-4.06.2010 r. w szwajcarskiej Lozannie odbyła się Ogólnoświatowa Konferencja Dystrybutorów Firmy Garrett by Honeywell R. Po raz pierwszy, w jednym miejscu mieli okazję spotkać się dystrybutorzy ze wszystkich regionów świata. Oczywiście w tak doborowym towarzystwie nie mogło zabraknąć przedstawiciela firmy Garrett z Polski – firmy Moto – Remo Burzyńscy Sp.j. – Nasza firma […]

Poszerzane zawieszenie Yeti

Yeti jest pierwszym seryjnie produkowanym modelem Škody typu SUV (ang. Sport Utility Vehicle, samochód sportowo-użytkowy). Konstrukcja układu zawieszenia Škody Yeti bazuje na koncernowej platformie podłogowej PQ35 zastosowanej także w Nowej Octavii. W przedniej osi zastosowano wypróbowane rozwiązanie wykorzystujące niezależne kolumny McPherson ze sprężynami śrubowymi, ramą pomocniczą i dolnymi wahaczami trójkątnymi. Yeti ma wielowahaczową oś tylną, […]

Nowy katalog turbosprężarek

Firma Moto-Remo udostępniła swoim klientom nowy katalog turbosprężarek. Jest on dostępny do pobrania ze strony internetowej firmy. Można dzięki niemu na bieżąco sprawdzać dostępność produktów i ich ceny. Link do katalogu Moto-Remo to: http://motoarena.pl/index.php?go=download

Turbosprężarka do BMW E90 w Moto-Remo

Firma Moto-Remo wprowadza do swojej oferty nowy model turbosprężarki: Tym razem jest to: 767378-0014 stosowany w samochodach marki BMW E90 o pojemności 2.0, 143 KM. Więcej informacji na www.motoarena.pl

Wiosenna promocja w Techmot

Firma Techmot z Choroszczy wprowadziła wiosenną promocję na regenerację turbosprężarek do wszystkich rodzajów silników stosowanych w przemyśle oraz nowe turbosprężarki do samochodów ciężarowych i maszyn budowlanych. Regeneracje turbosprężarek przeprowadzane są zgodnie z procedurami zawartymi w instrukcjach serwisowych producentów turbosprężarek, ze szczególnym uwzględnieniem tolerancji wymiarów elementów współpracujących. Podczas każdej naprawy stosowane są wyłącznie oryginalne części zamienne pochodzące […]

Wiosenna promocja na turbosprężarki

W firmie Moto-Remo rozpoczęła się wiosenna promocja turbosprężarek. Obniżone zostały ceny na nowe, oryginalne turbosprężarki firm: Garrett, KKK i Mitsubishi. Szczegóły promocji w oddziałach firmy Moto-Remo.

Nowa turbosprężarka do sportowego Mitsubishi w ofercie Moto-Remo

Firma Moto-Remo wprowadziła do swojej oferty nowy numer turbosprężarki stosowanej w dwulitrowym Mitsubishi Eclipse o mocy 212 KM. Numer turbosprężarki: 49177-00420. Więcej informacji pod adresem www.motoarena.pl.

Nowe oleje silnikowe K2 Texar

Z początkiem 2010 roku gama olejów K2 Texar rozszerzyła się o pięć nowych wariantów olejów syntetycznych w wersjach Long Life i Fuel Economy: 5W-30 Ultra, 0W-30, 5W-40 Ultra, 0W-40, 5W-30 Fuel Economy. We wszystkich wykorzystano technologię Nanotech. K2 Texar 0W-30 to olej do silników Diesla, benzynowych i zasilanych gazem LPG. Spełnia normy ACEA – A3/B4, […]

Wraz z rozwojem motoryzacji, turbosprężarki stały się powszechnie występującym podzespołem w układach napędowych samochodów osobowych. Jeszcze kilkanaście lat temu turbosprężarki najczęściej stosowane były w silnikach Diesla ze względu na ich słabsze osiągi, a w jednostkach benzynowych wykorzystywane były głównie na potrzeby sportów motorowych. Obecnie coraz rzadziej oferowane są silniki spalinowe nie posiadające turbosprężarki. Jest to podzespół narażony na zużycie, dlatego w wielu pojazdach po czasie eksploatacji konieczna staje się wymiana lub regeneracja turbosprężarki. W powyższych artykułach można znaleźć informacje o rynkowej ofercie turbosprężarek, a także materiały techniczne i poradnikowe.