Przeguby homokinetyczne – nowość w ofercie Japanparts

2 marca 2018, 15:18

Dzięki przegubom homokinetycznym półoś przekłada moment obrotowy pod zmiennym kątem ze stałą prędkością obrotów, nie zwiększając wyraźnie poboru mocy, nie dochodzi również do nasilenia luzów.

Elementy te są stosowane zazwyczaj w pojazdach z przednim napędem, natomiast w nowszych autach, z tylnym napędem z niezależnym zawieszeniem, złącza homokinetyczne montuje się na końcach półosi osi przedniej oraz na wałach napędowych.

Dlaczego należy wymieniać przeguby homokinetyczne?
Przeguby homokinetyczne najczęściej posiadają osłonę w postaci gumowej nakładki pokrytej smarem na bazie siarczku molibdenu. Jeżeli z jakiegoś powodu nakładka ulegnie uszkodzeniu lub wycieknie z niej smar, przegub pracuje pomimo braku smarowania. Zanieczyszczenia przenikające z zewnątrz mogą prowadzić do korozji wewnętrznych komponentów. To z kolei prowadzi do szybkiego zużywania przegubu i redukuje jego czas eksploatacji, a także grozi potencjalnymi poważnymi problemami w przypadku awarii.

Co oferuje Japanparts Group?
Japanparts Group, dostarczając części zamienne dla 93% parku samochodowego, oferuje gamę ponad 800 przegubów homokinetycznych dla pojazdów azjatyckich, europejskich i amerykańskich, wraz z różnymi rozwiązaniami, zazwyczaj trudno dostępnymi na rynku wtórnym.

Produkty Japanparts, Ashika i Japko są objęte 24-miesięczną gwarancją i stanowią alternatywę dla produktu oryginalnego. Zostały zaprojektowane według oryginalnych projektów, a do ich wykonania zastosowano surowce o dużej trwałości i wysokiej jakości, dzięki czemu uzyskano niezawodność oraz pełną możliwość zastępowania nimi części oryginalnych.

 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!