Pojazdów elektrycznych jest na polskich drogach nadal niewiele, jednak w dość szybkim tempie wzrasta liczba aut hybrydowych. Do obsługi obu tych typów pojazdów konieczne jest posiadanie uprawnień SEP. Jaka część pracowników warsztatów już je wyrobiła, a jaka zamierza to zrobić? Między innymi o to, pytamy w naszej nowej ankiecie.
Aby zgodnie z prawem wykonywać usługi dotyczące serwisu pojazdów hybrydowych i elektrycznych, pracownik warsztatu musi posiadać uprawnienia wydawane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich (SEP), zezwalające na pracę przy urządzeniach pracujących pod napięciem do 1 kV.
Zachęcamy do udziału w poniższej ankiecie oraz wpisywania pod artykułem komentarzy dotyczących poruszanego zagadnienia. Wyniki ankiety opublikujemy już wkrótce.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Normalny, 25 czerwca 2020, 11:52 3 0
Niema tygodnia żebym nie dostał jakieś oferty na jakieś niepotrzebne szkolenie, jednak bardzo ważne z powodów biurokratycznych.
Szaleństwo szkoleniowe w Polsce niema granic, to w tej chwili jest najbardziej intratny i dochodowy interes.
Szkolić, nie mając często najmniejszego pojęcia, kasować jak za zboże, nadzorować i kontrolować i kary, tylko kary, przecież musimy zwrócić pieniądze otrzymane z "tarczy" i utrzymywać coraz większą liczbę urzędasów.
Odpowiedz
Anonim, 29 czerwca 2020, 17:21 0 -1
Niestety system i to nie tylko dotyczy motoryzacji, jest taki, że nie płacisz za szkolenie na którym szkolący często wie mniej od uczestników, tylko za pieczątkę, którą ten na końcu stawia na papierze. Bo pieczątka jest najważniejsza. Możesz kupić w salonie blaszaka z homologacją ciężarową, ale musisz zrobić badania i dostać pieczątkę potwierdzającą, że koń to koń inaczej nici z VAT-u nie ma pieczątki nie istniejesz. Oczywiście za wszystko płacisz
Odpowiedz