Pierwsi zwycięzcy akcji promocyjnej ,,Powiedz Janmor!”

24 października 2012, 15:35

Nietypowa akcja promocyjna, której autorem jest firma Janmor, nabiera tempa. Zostały już rozdane pierwsze nagrody.

Powiedz Janmor i wygraj

JanmorAkcja ,,Powiedz Janmor" odbywa się w październiku i listopadzie 2012 r. Polskę przemierzają tzw. ,,tajemniczy klienci". Wchodzą oni do sklepów i warsztatów i podają się za zwykłych klientów. Pytają o polecane przewody zapłonowe. Jeżeli sprzedawca zarekomenduje produkty Janmor, wtedy otrzymuje atrakcyjny upominek, kurtkę zimową z limitowanej edycji Janmor. Dla właściciela punktu sprzedaży również przewidziano nagrodę, którą są bony Sodexho Pass o łącznej wartości 500 zł.

Produkty Janmor polecono dotąd, m.in. w dębickim oddziale Szik Części Samochodowe, w sklepie motoryzacyjnym Cyran z Częstochowy oraz w Ropczycach, w WM Motocykle przy ul. Mickiewicza 20. Więcej na temat akcji można przeczytać na stronie producenta.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

„Powiedz JANMOR!” – Unikalna promocja na 25-lecie Firmy
„Powiedz JANMOR!” – Unikalna promocja na 25-lecie Firmy

Janmor Sp. z o.o. – wiodący dostawca systemów zapłonowych dla motoryzacji – obchodzi w tym roku jubileusz 25-lecia. Z tego powodu firma kierowana przez Janusza Morawskiego organizuje unikalną promocję dla sklepów motoryzacyjnych oraz warsztatów naprawy samochodów rekomendujących produkty Janmor. – „Od 1 października, Polskę przemierzać będzie kilkunastu tajemniczych klientów Janmor”. – tłumaczy Tomasz Chromiński, Dyrektor […]

Janmor przedłuża promocję
Janmor przedłuża promocję

Janmor przedłuża promocję zorganizowaną na 25-lecie istnienia firmy. Dostawca systemów zapłonowych dla motoryzacji będzie nagradzał sklepy motoryzacyjne i warsztaty rekomendujące jego produkty do 31 grudnia 2012 r. Zasady akcji Polskę przemierzają tajemniczy klienci Janmor, którzy podając się za „zwykłych” kierowców odwiedzają sklepy motoryzacyjne i warsztaty naprawy samochodów. Tam pytają o polecane przez sprzedawców przewody zapłonowe. […]