HELLA rozpoczęła nową akcję, skierowaną zarówno do właścicieli serwisów, jak i kierowców, informującą o dożywotniej gwarancji na produkty producenta. W jej ramach firma zobowiązuje się przyjmować reklamacje bezterminowo, a w przypadku jej akceptacji umożliwi klientowi otrzymanie nowego produktu lub zwrot pieniędzy.
Program został wdrożony w życie 1 października 2020 roku i obowiązuje dla produktów zakupionych na terytorium Polski. Dożywotnią gwarancją objęte są produkty wykonane w technologii Halogen oraz Xenon dla pojazdów osobowych i ciężarowych dla ruchu prawostronnego z segmentu produktów:
- reflektory przednie,
- reflektory przeciwmgielne,
- lampy tylne,
- kierunkowskazy.
Wymiana produktu na nowy lub zwrot pieniędzy dotyczą uzasadnionych reklamacji. Warto wiedzieć czego nie obejmuje gwarancja. Są to przede wszystkim uszkodzenia towaru wynikającego z:
- niewłaściwego montażu,
- używania produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem oraz wytycznymi i informacjami producenta zawartymi na opakowaniu danego produktu,
- niewłaściwego przechowywania i eksploatowania produktów przez kupującego,
dokonywania jakichkolwiek modyfikacji, przeróbek bądź zmian w konstrukcji danego produktu, - czynników zewnętrznych, takich jak działanie siły zewnętrznej, w tym sił przyrody, powodujących uszkodzenia mechaniczne, termiczne, chemiczne oraz zalania,
- zniszczenia lub uszkodzenia produktu wskutek ingerencji w jego strukturę przez kupującego lub osoby trzecie,
- zniszczeń spowodowanych niewłaściwym transportem produktów nabytych przez kupującego,
- naturalnego zużycia materiałów zastosowanych w produktach, jak również spowodowanych normalnym zużyciem samego produktu podczas jego eksploatacji.
Komentarze