Problemy z rolką napinającą w silnikach 1,7 DTI

13 lipca 2010, 0:00

W silnikach Opel/GM 1,7 DTI oznaczonych numerami do 328703 nowa rolka CT 1014 K3 nie pasuje do uchwytu starej rolki. Nie można przykręcić uchwytu przy silniku (skośne położenie). Przyczyną jest zaprzestanie używania starej, mechanicznej rolki napinającej CT 1014 K1, która została zamieniona nowszą wersją (fabrycznie w silnikach o numerze od 328704).

Montaż nowej rolki w silnikach z numerami do 328703 jest możliwy po wkręceniu dołączonej rozpórki z prawej strony obok koła pompy wtryskowej. Następnie należy zaczepić tam zmienioną sprężynę rolki oraz wymienić stary uchwyt przy silniku na nową wersję, gdyż nowa rolka nie ma płyty głównej, która wcześniej służyła również za płytę odległościową uchwytu. Moment dokręcenia nowej wersji to 49 Nm.

Źródło: ContiTech

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 8 września 2010, 0:00 0 0

Takich informacji nigdy nie jest za mało. Czekam na więcej i pozdrawiam

Odpowiedz