Firma Sogefi Filter Division zaprezentowała udoskonalony, bardziej wydajny projekt jednego ze swoich kluczowych filtrów oleju napędowego. Nowatorski filtr, od kwietnia dostępny pod markami Fram, Purflux oraz CoopersFiaam, różni się od poprzednika tym, że do jego produkcji użyto zaawansowanego technologicznie materiału filtracyjnego Diesel3Tech. Ponadto wprowadzono jednolity proces produkcji i montażu, co oznacza, że filtr oraz wszystkie jego komponenty włączając medium filtracyjne są produkowane przez firmę Sogefi.
Innowacyjny filtr, który można znaleźć pod następującymi referencjami: FRAM C10026, Purflux C507 oraz CoopersFiaam FA5757 – pokrywa 80 podstawowych zastosowań marek takich jak Fiat, Citroën, Ford, Opel, Peugeot, Saab, Subaru oraz Suzuki, gwarantując jakość oryginału.
Andrea Taschini, Dyrektor Generalny IAM Sogefi Filter Division: “Poprzednia wersja filtra oleju napędowego była bardzo wydajna jednak czuliśmy, że istnieje możliwość wprowadzenia ulepszeń. Po pierwsze, podczas gdy poprzedni filtr był produkowany przy użyciu komponentów oraz mediów syntetycznych produkowanych przez firmy zewnętrzne, w tej chwili proces produkcji i montażu zarówno części jak i mediów filtracyjnych w całości przeprowadzany jest przez firmę Sogefi. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie jesteśmy już zależni od kooperantów zewnętrznych i mogliśmy poprawić naszą wydajność logistyczną.
Po drugie, w nowym projekcie zastosowaliśmy wysoce wydajne medium filtracyjne Diesel3Tech, które jest odporne na mieszanki zawierające do 30% biodiesla i spełnia wymagania wiodących producentów samochodów z całego świata. Po trzecie, zmienił się również wygląd filtra, który jest teraz plisowany wzdłużnie oraz posiada innego rodzaju cokoły wykonane z tworzywa. Nowy, produkowany w całości przez Sogefi filtr jest teraz jeszcze bardziej efektywny i niezawodny”.
Wydajność oraz zdolność separacji wody nowego filtra oleju napędowego są w pełni zgodne ze specyfikacja filtrów stosowanych na pierwszy montaż. Andrea Taschini: “Nowy filtr diesla Sogefi dorównuje, a często nawet przewyższa w wielu kwestiach filtry stosowane na pierwszy montaż. Jedną z nich jest wydajność – medium filtracyjne Diesel3Tech zatrzymuje zanieczyszczenia stałe o określonych rozmiarach znacznie efektywniej niż media stosowane dotychczas. Jednocześnie, ten typ medium filtracyjnego jest bardziej pojemny i może zatrzymać więcej zanieczyszczeń przy określonym przepływie”.
Technologia Diesel3Tech :
– Dzięki trwającym 3 lata badaniom oraz testom laboratoryjnym, technologia filtracyjna Diesel3Tech wyznacza nowe standardy w dziedzinie filtracji, spełniając oczekiwania wiodących producentów samochodów
– Technologia Diesel3Tech łączy trzy wysoce wydajne materiały w jeden element filtrujący. Pierwsze dwie warstwy medium filtracyjnego zapobiegają przedostawaniu się zanieczyszczeń do paliwa. Trzecia warstwa, wykonana z hydrofobowej siatki z tworzywa zapewnia wysoki stopień separacji wody
– Technologia Diesel3Tech zapewnia najwyższą efektywność separacji dla wszystkich rozmiarów kropli wody niezależnie od typu stosowanego biodiesla lub mieszanki paliwowej
Komentarze