Schaeffler Automotive Aftermarket partnerem technicznym BMW Motosport

19 maja 2010, 0:00

Mistrzostwa World Touring Car Championship (WTCC) 2010 obejmują 22 ekscytujące wyścigi w 11 krajach na czterech kontynentach. W tym roku zawody wspiera także firma Schaeffler Automotive Aftermarket. Po swym debiucie jako oficjalny sponsor zespołu BMW w mistrzostwach European Touring Championship (ETCC) w 2004 roku oraz kilku latach bycia oficjalnym partnerem BMW w mistrzostwach WTCC organizowanych przez FIA, ta specjalizująca się w częściach zamiennych firma będzie w bieżącym sezonie po raz pierwszy partnerem technicznym BMW Motorsport.

Schaeffler Automotive Aftermarket wierzy, że sponsorowanie tegorocznej serii mistrzostw WTCC będzie dobrą okazją, do tego aby dalej umacniać relacje z klientami i kontakty branżowe, a jednocześnie podkreślić swe zaangażowanie na międzynarodowej scenie sportów motorowych – wraz z firmowymi markami LuK w zakresie elementów sprzęgła i przekładni oraz INA w zakresie silników, przekładni i elementów podwozia, a także łożysk tocznych.

W tym sezonie Andy Priaulx i Augusto Farfus po raz pierwszy walczą razem o punkty i miejsca na podium jako kierowcy BMW Team RBM. Tegoroczny model BMW 320si WTCC, podobnie jak model produkcyjny napędzany jest wysokowydajnym 2-litrowym czterocylindrowym silnikiem rzędowym.

Harmonogram wyścigów, wyniki, informacje o zespołach, a także kompleksowy serwis z galerią zdjęć będą dostępne na stronie internetowej www.schaeffleraftermarket.de/races.

Opublikowane przez: Redakcja

Dowiedz się więcej

Generacje łożysk kół samochodów osobowych
Generacje łożysk kół samochodów osobowych

Łożyska mają za zadanie prowadzić i podtrzymać wały oraz osie przy jak najmniejszym tarciu i zużyciu. Mogą być one poddawane obciążeniu w kierunku promieniowym lub osiowym. Łożyska toczne mogą być zaprojektowane dla wszystkich wymagań obciążeniowych. Ewolucja rozwiązań technologicznych doprowadziła do rozwoju łożysk kół samochodów osobowych od jednorzędowych łożysk stożkowych, aż do powstania łożysk trzeciej generacji […]

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Brak komentarzy!