Firma Hipol informuje, że wprowadziła do swojego asortymentu pełną gamę głowic silnikowych oraz śrub firmy AMC. Ten hiszpański producent, przykłada wiele uwagi do jakości swoich wyrobów, czego potwierdzeniem jest fakt posiadania przez firmę certyfikatu TS-16949, uprawniającego do produkcji głowic na tzw. pierwszy montaż.
W ofercie Hipol znajdują się wszystkie głowice do najpopularniejszych aut europejskich, japońskich i koreańskich.Na życzenie klienta firma może dostarczyć także mniej popularne referencje.
Więcej informacji na temat głowic AMC, na stronie producenta:
http://www.amc-spain.com/ oraz na www.hipol.pl
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 2 czerwca 2009, 0:00 0 0
AMC chodziło od roku po rynku i pukało do wszystkich chyba drzwi - no i znaleźli "opokę" poza CERem :-))
Już myslałem, że wszyscy ich olali a tu taki kwiatek - ciekawe ile Hipol kupi tych głowic na stan 2 sztuki ??? Chyba, że ostatnio IP zasilił kasę to może ze 4 sztuki.
Teraz sprzedaż ruszy im jak błyskawica :-))
Odpowiedz
Anonim, 2 czerwca 2009, 0:00 0 0
nie martw się kolego kupimy z kilkaset sztuk
Odpowiedz
Anonim, 2 czerwca 2009, 0:00 0 0
Kilka - setek to chyba wypiłeś pisząc te bzdury.
Jakbyś minimalnie wyteżył szare komórki to może byś zrozumiał, że kilkuset głowic to AMC nie ma na stanie a Twoja firma zbudowałaby zapas na następne kilka lat - więc mitomanom dziękujemy. Pozatym przy cenie głowic z AMC to muisielibyście wartość magazynu chyba podwoić ;-)) Może chodziło ci o śruby głowicy ??? Co za brednie.
Odpowiedz
Anonim, 2 czerwca 2009, 0:00 0 0
kilkaset sztuk hahahaha, jak sie handlowalo cale zycie olejami to sie pojecia nie ma co to za asortyment i sie takie wlasnie brednie wypisuje o zakupie kilkuset głowic, no smiech na sali, kto tych ludzi w ogóle tam nazatrudniał? może to nie z hipola, tylko sie podszywają pod pracowników z takimi bredniami?
Odpowiedz
Anonim, 2 czerwca 2009, 0:00 0 0
Stefanie - ty chyba naprawdę wychyliłeś ze 3 setki za dużo - jak tacy specjaliści pracują w Hipolu to rzeczywiście u nich jest tak kiepsko jak ptaki ćwierkają. Kilkaset głowic może nawet 999 - tragedia i pokaz bezmyślości.
Odpowiedz
Anonim, 2 czerwca 2009, 0:00 0 0
Panowie, nie rozumiem, co to za jałowa dyskusja. 20, 100 czy 200 co za różnica? Może niech lepiej ktoś napisze jak z cenami i jakością tych głowic?
Odpowiedz
Anonim, 2 czerwca 2009, 0:00 0 0
Cena wysoka jakość dobra
Odpowiedz
Anonim, 2 czerwca 2009, 0:00 0 0
Racja - Jałowa dysk....
w końcu ktoś dorosły prawidłowo potraktował ten protal, obrzucanie błotem i pisanie bredni w komentarzach swiadczy o piszącym bez wzgledu na to kim jest.
Odpowiedz
Anonim, 2 czerwca 2009, 0:00 0 0
widzę, że ktoś się ze mną zgadza.
@CMA
no i to są konkretne informacje. Skoro jakość jest dobra to nie można się spodziewać, że będą to oddawać za pół darmo. Dobry produkt musi swoje kosztować.
Teraz jeszcze jest tak, że klienci kierują się przedewszystkim ceną. Pójdzcie sobie przykladowo do KDT w warszawie. Aż uszy więdną jak ludzie zamiast kupować markowe produkty, ludzie kupują "kota w worku" w postaci amortyzatorów np Krafta zamiast kupić z 20zł droższe Delphi.
Pamietajcie - tak się nie oszczędza! Jakość przede wszystkim!
Odpowiedz
Anonim, 2 czerwca 2009, 0:00 0 0
Witajcie, zgadzam się, że jakość liczy się najbardziej. Moim zdaniem powinno się promować produkty premium, wysokiej jakości i klienci zrozumieją, że kupowanie najtańszych części gorszej jakości jest nie opłacalne.
Przydałaby się jakaś kampania informacyjna, która by informowała o tym i namawiała klientów do kupowania markowych części.
Widzę tutaj pole porozumienia dla wielu konkurencyjnych firm, zarówno dystrybutorów i producentów.
Mam gotowy pomysł, ale nie chce go tak publicznie sprzedawać :) Chciałbym poznać najpierw Wasze opinie na ten temat.
Odpowiedz
Anonim, 5 czerwca 2009, 0:00 0 0
Słyszałem, że Auto-Land będzie kolejnym dystrybutorem Blue Printa w Polsce. Czy to prawda ? Jak tak to znaczy, że Hipol się napracował a śmietankę zgarnie A-L. Trzeba być naprawdę niezbyt roztopnym (a to delikatne określenie) aby napracować się a potem A-L przejmie spokojnie większość klientów Hipola w tej linii towarowej - do tego ponoć Hipol wcale nie protestował, zgodzili się na Auto-Land dobrowolnie !!!!????. NIe dość, że A-L jest 10 x większą firmą to potrafi zagrać mocno o każdego klienta - czego Hipol od dawna nie umie zrobić.
Odpowiedz