Nowy olej – Mobil 1 New Life 0W-40

27 maja 2009, 0:00

ExxonMobil wprowadza do sprzedaży olej silnikowy Mobil 1 New Life 0W-40. Produkt wchodzi na miejsce zajmowane dotąd przez Mobil 1 0W-40. Zmiana ta podkreśla dostosowanie środków smarnych do wymogów nowych samochodów.

Ten nowoczesny, w pełni syntetyczny olej silnikowy jest przykładem optymalnego połączenia bazowych olejów syntetycznych i pakietu dodatków uszlachetniających, składającego się z około dwudziestu komponentów. Specjalnie opracowane dodatki uszlachetniające zapewniają długotrwałą ochronę silnika, również w najbardziej ekstremalnych warunkach pracy.

Obecnie produkowane silniki, w porównaniu do swoich poprzedników, mają wyższą moc oraz są bardziej kompaktowe, co prowadzi do zwiększenia gęstości mocy oraz wyższego obciążenia termicznego. Dodatkowym obciążeniem dla silnika jest bezpośredni wtrysk oraz coraz częściej spotykana turbosprężarka. W rezultacie nowoczesne silniki potrzebują jeszcze lepszej ochrony, w której zdecydowaną przewagę mają w pełni syntetyczne oleje silnikowe, takie jak Mobil 1 New Life 0W-40.

Olej spełnia lub przekracza następujące normy przemysłowe i produkcyjne: API SM/SL/SJ/CF, ACEA A3/B3, A3/B4 oraz posiada dopuszczenia następujących producentów: MB-Approval 229.3, MB-Approval 229.5, OPEL Long Life Service Fill GM-LL-A-025; OPEL Diesel Service Fill GM-LL-B-025, BMW LONGLIFE OIL 01, VW 502 00, VW 505 00 oraz PORSCHE Special Oil List.
Mobil 1 New Life 0W-40 jest zalecany do użycia w następujących aplikacjach: SAAB, FIAT FIAT 9.55535 – M2, FIAT FIAT 9.55535 – N2 oraz FIAT FIAT 9.55535 – Z2.

Mobil 1 New Life 0W-40 jest dostępny od drugiej połowy maja, a jego sugerowana cena detaliczna to 54 złote za litr.

 

Opublikowane przez: Redakcja

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 28 maja 2009, 0:00 0 0

Proszę o pomoc w temacie praktycznych przepisów związanych z obowiązkami składania i utylizacji odpadów dla warsztatów samochodowych ?oleje i płyny, filtry, złom.
Chodzi mi o praktyczną stronę obowiązków warsztatów wynikających z aktualnych przepisów.

Odpowiedz

Anonim, 29 maja 2009, 0:00 0 0

Poszukaj w D.U. z 27 kwietnia 2001 nr 62 poz. 628

Odpowiedz