Po raz kolejny fabryka Volkswagena zaufała technologii kompletnych systemów filtracji oleju firmy Sogefi Filter Division, by najlepiej chronić silniki Common Rail, zasilające nową generację Golfa. Sogefi Filter Division jest dostawcą na pierwszy montaż kompletnego systemu filtracji oleju do nowego Volkswagena Golfa VI.
Kompaktowy moduł filtracji oleju do silników Golfa VI
By w pełni sprostać coraz ostrzejszym wymaganiom przemysłu samochodowego, moduł filtracyjny Sogefi wyprzedza konkurencję niezwykle kompaktową konstrukcją oraz wysokim stopniem integracji funkcji przy jednoczesnym zmniejszeniu objętości, wagi a także kosztów produkcji.
Poza filtrowaniem oleju moduł pełni również inne funkcje: zintegrowany zawór bezzwrotny zapobiega powrotowi oleju z przewodów kiedy silnik jest wyłączony oraz gwarantuje natychmiastowe smarowanie po uruchomieniu pojazdu. Zawór bocznikowy natomiast zapewnia nieprzerwaną dostawę oleju do silnika. Ponadto moduł ma wbudowane elementy łączące go z systemem chłodzenia oleju.
Wyjątkowa regulacja ciśnienia oleju
W przeciwieństwie do konwencjonalnych modeli, zawór regulujący ciśnienie nie jest zamocowany do pompy oleju lecz zintegrowany z modułem filtracyjnym, zmniejszając w ten sposób wymiary modułu. Poprzez taką konstrukcję filtr narażony jest na znacznie wyższe ciśnienie.
Oryginalny filtr Sogefi: wydajny i proekologiczny
Oryginalny wkład filtracyjny jest dostępny również na rynku wtórnym pod markami:
Fram (CH9463ECO)
Fiaam (FA5618ECO)
Purflux (L267A).
Materiał filtracyjny tego filtra jest kombinacją wzmocnionych włókien syntetycznych oraz celulozy. Podczas serwisowania zintegrowany przewód spustowy pozwala na łatwą i czystą wymianę filtra. Ponadto przyjazny środowisku syntetyczny materiał może zostać poddany spalaniu bez pozostałości.
Komentarze