Jak wiadomo gospodarka światowa, a w szczególności segment motoryzacyjny, przeżywają od kilku miesięcy okres dużo gorszej koniunktury aniżeli w latach ubiegłych. Prognozy gospodarcze na najbliższe miesiące nie niosą zbyt optymistycznych wiadomości, dlatego też wiedza związana z rynkiem, obecnymi trendami jest niezwykle istotna i jest szansą na utrzymanie i rozwój firm. Potwierdzeniem tej tezy mogą być słowa Marka Breier’a twórcy olbrzymich wzrostów Amazon.com który twierdzi „Wiedza jak się mawia to potęga”.
MotoFocus od lat dostarcza Państwu badania związane z rynkiem motoryzacyjnym, czy to w zakresie wielkości i potencjału rynku , oczekiwań sklepów i warsztatów motoryzacyjnych względem dystrybutorów i producentów części zamiennych a także dogłębne analizy w obrębie poszczególnych grup asortymentowych. W naszych zasobach znajdą Państwo raporty o charakterze marketingowym, badania związane z usługami warsztatowymi, prognozami rynkowymi a także raporty poruszające bardziej socjologiczną sferę biznesu związane np. z pracownikami i pracodawcami w naszej branży.
Wiedza o rynku pozwala dostosować politykę firmy do potrzeb rynku np. informacja o ilości warsztatów należących do sieci warsztatowej – daje wiele interesujących wniosków czy tworzyć własną sieć warsztatów, czy rozwijać istniejącą sieć itd.
Wyniki badań zawarte w naszych raportach pozwalają również na większą weryfikację skuteczności pracowników działu sprzedaży odpowiedzialnych za konkretne regiony :
W naszych raportach otrzymane wyniki prezentujemy za pomocą tabel, wykresów, map a także różnych diagramów, co z pewnością ułatwia korzystanie z wiedzy zawartej w raportach i pozwala prosto i przejrzyście otrzymywać informacje.
Firma MotoFocus przeprowadza również wiele badań na specjalne zlecenie producentów i dystrybutorów części zamiennych, uwzględniając szczególne potrzeby i zakres tematyczny danego projektu pod kątem potrzeb zleceniodawcy.
Rozumiejąc trudną sytuację na rynku, wychodzimy do Państwa ze specjalnymi ofertami na nasze raporty. Wszystkich zainteresowanych raportami , badaniami na zlecenie oraz bazami danych prosimy o kontakt bezpośredni pod numerem +48 22 773 87 75. Zapytania można również kierować na adres email alfred.franke@motofocus.pl . Na ten adres mogą również Państwo skierować prośbę o przesłanie przykładowego raportu *, który pozwoli Państwu ocenić jakość i przydatność wiedzy zawartej w naszych badaniach.
*Przykładowy raport – Raport na temat usług warsztatowych z 2004 roku.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0
Hej super mapki z potencjałem rynku po powiatach
Odpowiedz
Anonim, 5 lutego 2009, 0:00 0 0
Czy te badania macie w innych grupach produktów????
Odpowiedz
Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0
Dobry pomysł z tymi mapkami. Wciskam wszystkim warsztatom nasz towar, konkurencje z okolicy wygoniłem, ale dyrektorkowi w mojej firmie ciagle mało.
A ja poprostu mam mały rejon - więcej już nie wcisnę w warsztaty.
REP z wielkopolski wiecznie wychwalany nic nie robi i ma wyniki. Na mapce widać mój rejon to biała plama zatkana naszym towarem
Odpowiedz
Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0
wiadomość dla CV - informacje o wszystkich raportach są w zakładce raporty, mają badania dotyczące chyba wszystkich grup produktowych.
Odpowiedz
Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0
Do Repa mnie też cisną, ale najpierw podzielili sobie rejony także z jednych da się żyć, a z drugich ni jak. Dobrze że jest podstawa.
Odpowiedz
Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0
Jeździ ktoś z was po warsztatach w soboty???
Mój boss upiera się, zebym pojeździł !!!
Odpowiedz
Anonim, 6 lutego 2009, 0:00 0 0
ciekawe badanie, a wynik dopiero ujawni sytuację:
http://motofocus.pl/ankieta.php
Odpowiedz
Anonim, 8 lutego 2009, 0:00 0 0
W soboty to tylko robota papierkowa, ewentualnie wizyta u znajomego mechaniora.
Odpowiedz
Anonim, 9 lutego 2009, 0:00 0 0
U nas nie ma papierków tylko wszystko w kompie.
Ale to dobry pomysl raporcik w sobotę - szybko oblecę i luzik.
Odpowiedz
Anonim, 9 lutego 2009, 0:00 0 0
U mnie w firmie chyba takich badań nie kupują a szkoda bo jak widac to dużo ciekawego można z nich wyczytać i jakoś sensownie planować sprzedaż a nie tylko podwyższać plany i cisnąć.
Odpowiedz
Anonim, 10 lutego 2009, 0:00 0 0
do Waldis - masz racje, kryzys kryzyesm ale na takich rzeczach nie powinni zulic ci na gorze, bo one moga w tym kryzsie tylko pomoc
Odpowiedz
Anonim, 10 lutego 2009, 0:00 0 0
O czym Wy gadacie.........? A moze ktoś z Was w niedziele jedzi do mechaników? żal tego ględzenia słuchać.......Sami pod sobą kopiecie dołek a tu jeszcze kryzys gospodarczy pozostał...... Powodzenia Wam koledzy Przedstawiciele
Odpowiedz
Anonim, 10 lutego 2009, 0:00 0 0
Kubas daj na luz prawdę napisał Pik
Odpowiedz
Anonim, 10 lutego 2009, 0:00 0 0
To jestem ciekaw jak umowę z klientem podpisujesz bez "papierków" bo nie sądzę że wszyscy Twoi klienci mają elektroniczne podpisy.
A w Soboty to tylko klienci z którymi można "miło" spędzić czas bez obawy że się w następny dzień za kółko nie siądzie.
Pozdro dla PH -> siły napędowej całej branży
Odpowiedz