Ford Polska sp. z o.o. poinformował, że w niektórych samochodach Ford Focus, może dojść do powstania korozji na powierzchni modułu sterującego wentylatorem chłodzącym. W skrajnych przypadkach może to spowodować przegrzanie obwodów elektrycznych, a konsekwencji może doprowadzić do stopienia izolacji przewodów elektrycznych oraz znajdujących się w niewielkiej odległości innych elementów.
Kampanią serwisową na rynku polskim objętych jest 2612 samochodów Ford Focus z silnikiem 1,6 L Duratorq- TDCi DV Diesel typu kombi, wyprodukowane w Saarlouis (Niemcy) od 16.04.2004 r. do 1.12.2006 r.
Ford Polska sp. z o.o. poinformował, że klienci, którzy kupili pojazdy objęte kampanią, zostaną indywidualnie powiadomieni o konieczności sprawdzenia samochodu w autoryzowanym serwisie. Naprawa polegająca na wymianie wentylatora chłodzącego wraz z modułem sterującym zostanie wykonana bezpłatnie.
Źródło: UOKiK
Komentarze