Na Automechanice we Frankfurcie firma MAHA zaprezentowała nowy elektrohydrauliczny, czterokolumnowy dźwignik o nośności 3,5 t typu Carlift II 3,5 ALU. Dźwignik ten odróżnia się od innych znajdujących się na rynku tym, iż takie jego komponenty jak: prowadnice, trawersy i kolumny wykonane są z profili z ciągnionego aluminium. Dzięki temu zmniejszony został ciężar dźwignika, jak i wysokość najazdowa.
]1P[ Zastosowanie aluminium w konfrontacji z tradycyjnymi dźwignikami ze spawanej stali przynosi wiele korzyści. Carlift II 3,5 ALU odznacza się najwyższą odpornością na korozję.
Zastosowanie aluminium pozwoliło na zmniejszenie masy własnej dźwignika, ułatwia jego transport i montaż oraz zmniejsza zużycie energii. W prosty sposób wszystko to prowadzi do oszczędności.
Carlift II 3,5 ALU jest seryjnie przygotowany do pomiarów geometrii. W standardzie są w nim montowane listwy zębate i zapadki do precyzyjnego poziomowania dźwignika.
Komentarze