Kilka dni zostało do końca pierwszego cyklu okresu rozliczeniowego konkursu Gala Biesiadna. Pokazujemy jak sprawdzić wyniki.
Konkurs Inter Cars Gala Biesiadna trwa do 9 września. Rozliczany jest jednak w rozbiciu na miesięczne cykle. Pierwszy z nich kończy się już 9 kwietnia. I teraz, i w kolejnych miesiącach, warto więc na bieżąco śledzić swoje wyniki. W poniższej instrukcji można zobaczyć jak sprawdzić realizację indywidualnego progu zakupowego.
1. Podstawą jest platforma konkursowa www.myintercars.com. Po zalogowaniu się na swoje konto, należy kliknąć w baner Gali Biesiadnej. Następnie trzeba wybrać zakładkę „Moje wyniki”. Tam, w dowolnym momencie trwania promocji, znaleźć można informacje dotyczące minimalnego progu zakupowego w produktach serwisowych – zarówno jego wartości całkowitej (dla całego okresu trwania konkursu), jak i w rozbiciu na miesięczne cykle. W tym samym miejscu klient może zapoznać się z listą partnerów Gali. Jest to o tyle istotne, że zakup produktów tych marek skutkuje doliczeniem dodatkowych wartości – tzw. Extra złotówek.
2. Na tej samej stronie (po prawej stronie witryny) można znaleźć informacje o tym, w jakim stopniu udało się zrealizować progi zakupowe (miesięczny i całkowity). Podane jest to zarówno kwotowo, jak i procentowo.
Obecnie, jako że do 9 kwietnia trwa pierwszy cykl okresu rozliczeniowego konkursu, na platformie znajduje się tylko informacja o jednym, miesięcznym progu. W kolejnych tygodniach, dochodzić będą do tego następne (kwietniowy, majowy, czerwcowy, lipcowy i sierpniowy).
3. Po kliknięciu w strzałkę, wyświetlą się informacje na temat miejsca, które klient zajął w danej kategorii asortymentowej, oraz punktów, które będą mu w związku z tym przyznane. Te dane pojawią się dopiero po zakończeniu danego cyklu miesięcznego. Pierwszych można spodziewać się ok. 12 kwietnia.
Etapy konkursu rozliczane będą w 6 miesięcznych cyklach: 1.03-9.04, 10.04-9.05, 10.05-9.06, 10.06-9.07, 10.07-9.08, 10.08-9.09. W każdym z nich uczestnikom promocji będą przyznawane punkty w 3 kategoriach asortymentowych. Podstawą do tego będzie wartość zakupów towarów zaliczanych do: produktów serwisowych, olejów i akumulatorów. W stworzonej w ten sposób klasyfikacji, punkty otrzyma po 100 pierwszych klientów (z najlepszymi wynikami) z każdej kategorii. Warto pamiętać, że warunkiem przyznania punktów jest osiągniecie minimalnego progu zakupowego.
Komentarze