Szkolenie TMD Friction z układów hamulcowych i obsługi klienta

15 maja 2015, 12:32

Przedstawicielstwo TMD Friction w Polsce ma przyjemność zaprosić właścicieli warsztatów samochodowych na szkolenie z zakresu układów hamulcowych i obsługi klienta warsztatowego.

Szkolenie odbędzie się w siedzibie przedstawicielstwa mieszczącej się w Dobrzykowicach przy ul. Wrocławskiej 8-10, dn. 12. czerwca 2015 o godz. 9.00.

Szkolenie techniczne przeprowadzi Andrzej Sławiński, doradca techniczny i szkoleniowiec TMD Friction z wieloletnim praktycznym doświadczeniem specjalizujący się w układach hamulcowych ze wsparciem Mirosława Przymuszały, przedstawiciela TMD Friction w Polsce.

Treść szkolenia obejmie m. in. diagnostykę i rozwiązywanie najczęstszych usterek i uszkodzeń hamulca, przegląd oferty klocków hamulcowych dostępnej na polskim rynku, obsługę katalogu części hamulcowych online.

Po części technicznej Maciej Matczak, założyciel motomarketing.pl, autor artykułów prasowych i podręcznika serwisowego dla branży motoryzacyjnej, od 1999 r.  zajmujący się marketingiem usług serwisowych w branży motoryzacyjnej przeprowadzi szkolenie  na temat specyfiki i obsługi klienta w warsztacie. Celem szkolenia jest budowanie trwałych relacji z klientem, praca nad jakością obsługi klienta i składowe oferty firmy świadczącej usługi serwisowe.

Uczestnicy szkolenia oprócz nabytej wiedzy otrzymają w prezencie testery do pomiaru gęstości płynu hamulcowego i podręczniki na temat obsługi klienta w warsztacie samochodowym.

Organizator zapewnia również bezpłatny lunch dla wszystkich uczestników szkolenia.

Ze względu na ograniczoną ilość miejsc o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń, które należy kierować na adres mailowy:
biuro@tmdfrictionservices.pl

TMD Friction skontaktuje się tylko z pierwszymi 50 osobami, które wyrażą chęć do uczestnictwa w szkoleniu.
 

Komentarze

Komentarz musi być dłuższy niż 5 znaków!

Proszę zaakceptuj regulamin!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.

Anonim, 18 czerwca 2015, 7:55 1 0

byłem ...mega fajne szkolenie...

Odpowiedz

Anonim, 18 czerwca 2015, 15:21 2 0

Nie tylko ty, było z pięćdziesiąt osób. Super jeśli chodzi o specyfikę marketingu w warsztacie i fajny komiks o obsłudze klienta

Odpowiedz

Anonim, 21 czerwca 2015, 13:38 0 -1

na tym akurat przysypialem ....moze dlatego ze malo spalem

Odpowiedz

Anonim, 22 czerwca 2015, 12:29 1 0

było spać w domu

Odpowiedz

Mechanix , 9 grudnia 2015, 12:33 0 -1

Witam koledzy , jakie fajne szkolenie . Może i prezentacja ok , ale prowadzący do bani . Bylem wcześniej jakieś 1,5 roku i był ktoś inny . Wtedy to wyglądało super profesjonalnie . Ale jak lubi się spać na szkoleniach to ok , wasza sprawa ja wolę słuchać i się uczyć czegoś nowego .

Odpowiedz