Przedstawicielstwo TMD Friction w Polsce ma przyjemność zaprosić właścicieli warsztatów samochodowych na szkolenie z zakresu układów hamulcowych i obsługi klienta warsztatowego.
Szkolenie odbędzie się w siedzibie przedstawicielstwa mieszczącej się w Dobrzykowicach przy ul. Wrocławskiej 8-10, dn. 12. czerwca 2015 o godz. 9.00.
Szkolenie techniczne przeprowadzi Andrzej Sławiński, doradca techniczny i szkoleniowiec TMD Friction z wieloletnim praktycznym doświadczeniem specjalizujący się w układach hamulcowych ze wsparciem Mirosława Przymuszały, przedstawiciela TMD Friction w Polsce.
Treść szkolenia obejmie m. in. diagnostykę i rozwiązywanie najczęstszych usterek i uszkodzeń hamulca, przegląd oferty klocków hamulcowych dostępnej na polskim rynku, obsługę katalogu części hamulcowych online.
Po części technicznej Maciej Matczak, założyciel motomarketing.pl, autor artykułów prasowych i podręcznika serwisowego dla branży motoryzacyjnej, od 1999 r. zajmujący się marketingiem usług serwisowych w branży motoryzacyjnej przeprowadzi szkolenie na temat specyfiki i obsługi klienta w warsztacie. Celem szkolenia jest budowanie trwałych relacji z klientem, praca nad jakością obsługi klienta i składowe oferty firmy świadczącej usługi serwisowe.
Uczestnicy szkolenia oprócz nabytej wiedzy otrzymają w prezencie testery do pomiaru gęstości płynu hamulcowego i podręczniki na temat obsługi klienta w warsztacie samochodowym.
Organizator zapewnia również bezpłatny lunch dla wszystkich uczestników szkolenia.
Ze względu na ograniczoną ilość miejsc o uczestnictwie w szkoleniu decyduje kolejność zgłoszeń, które należy kierować na adres mailowy:
biuro@tmdfrictionservices.pl
TMD Friction skontaktuje się tylko z pierwszymi 50 osobami, które wyrażą chęć do uczestnictwa w szkoleniu.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy, które są wyłącznie prywatną opinią ich autorów. Jeśli uważasz, że któryś z kometarzy jest obraźliwy, zgłoś to pod adres redakcja@motofocus.pl.
Anonim, 18 czerwca 2015, 7:55 1 0
byłem ...mega fajne szkolenie...
Odpowiedz
Anonim, 18 czerwca 2015, 15:21 2 0
Nie tylko ty, było z pięćdziesiąt osób. Super jeśli chodzi o specyfikę marketingu w warsztacie i fajny komiks o obsłudze klienta
Odpowiedz
Anonim, 21 czerwca 2015, 13:38 0 -1
na tym akurat przysypialem ....moze dlatego ze malo spalem
Odpowiedz
Anonim, 22 czerwca 2015, 12:29 1 0
było spać w domu
Odpowiedz
Mechanix , 9 grudnia 2015, 12:33 0 -1
Witam koledzy , jakie fajne szkolenie . Może i prezentacja ok , ale prowadzący do bani . Bylem wcześniej jakieś 1,5 roku i był ktoś inny . Wtedy to wyglądało super profesjonalnie . Ale jak lubi się spać na szkoleniach to ok , wasza sprawa ja wolę słuchać i się uczyć czegoś nowego .
Odpowiedz